Νέα εργαλεία διαφήμισης στο Instagram
Για πρώτη φορά το Instagram παρουσίασε πτώση κερδών στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.
Ένας μόλις χρόνος έχει περάσει που είχε δει την αποτίμηση της να φτάνει στο ρεκόρ του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίου.
Σήμερα, έχει χάσει τα 2/3 αυτής της αξίας. Για να ανακτήσει μέρος αυτής της αξίας προσέθεσε νέες μορφές διαφήμισης. Οι καινούριοι τρόποι δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να έχουν καλύτερη πρόσβαση στους υποψήφιους πελάτες τους.
Τελικά το TikTok σε πολύ σύντομο χρόνο δείχνει τα δόντια του στις υπόλοιπες πλατφόρμες και αποδεικνύει ότι ήρθε στην αγορά του marketing για να μείνει.