fbpx

Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.: Κίνδυνος υγειονομικής βόμβας τα Φροντιστήρια

0 173

Με ανύπαρκτους μηχανισμούς ελέγχου και τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων συνεχίζουν να λειτουργούν τα Φροντιστήρια και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών μέσα στον κυκλώνα της πανδημίας καταγγέλλει η Ομοσπονδία ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Η ΟΙΕΛΕ καταθέτει την έντονη ανησυχία της για το άνοιγμα, σήμερα Δευτέρα 3/1, των Φροντιστηρίων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών με την πανδημία να μαίνεται και με τους ελέγχους της πολιτείας να είναι ανεπαρκείς. Καμιά οδηγία, καμιά πρόνοια, χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές κυριολεκτικά ξεχασμένοι από το Υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση. Αν συνυπολογίσει κανείς στους χώρους αυτούς και τα περιβόητα Κέντρα Μελέτης που λειτουργούν χωρίς θεσμικό πλαίσιο και δεν υπάγονται σε κανέναν εποπτικό φορέα, γίνεται φανερό ότι πρόκειται για μια υγειονομική βόμβα εκατοντάδων χιλιάδων διδασκόντων και διδασκόμενων που μπορεί να μεταδώσουν αστραπιαία τον ιό στην κοινότητα.

Καλούμε άμεσα την πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες της και να πάρει μέτρα. Σε πολλούς από τους χώρους αυτούς, όπως έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη, οι αίθουσες είναι μικρές, οι αναλογίες τ.μ. ανά εκπαιδευόμενο που τίθενται από το θεσμικό πλαίσιο δεν τηρούνται και υπάρχει συχνά το φαινόμενο των αδήλωτων τάξεων-εκπαιδευτικών-μαθητών που συνωστίζονται σε χώρους χωρίς καμιά διασφάλιση υγιεινής και ασφάλειας.

Απαιτούμε δωρεάν μοριακά τεστ για όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να
διευκολυνθεί η ακριβής ιχνηλάτηση των κρουσμάτων. Ζητάμε την αναστολή του ανοίγματος των εκπαιδευτικών μονάδων μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Καλούμε τους συναδέλφους να καταγγέλλουν, ακόμη και ανώνυμα, περιστατικά παραβιάσεων των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας στα Φροντιστήρια, στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών αλλά και στα Κέντρα Μελέτης στο mail oieleomospondia@gmail.com.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More