fbpx

ΟΑΣΘ: Καρατόμηση Σκόδρα και βολές από Γιαννούλη

0 281

Έκλεισε οριστικά κι αμετάκλητα ο κύκλος παραμονής του Γεωργίου Σκόδρα στο τιμόνι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Ο μέχρι πρότινος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας με δήλωσή του αναφέρει ότι ενημέρωσε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή ότι δεν επιθυμεί την συνέχιση της θητείας του και την παραμονή του αποφασίζοντας μετά από ώριμη σκέψη ότι ο κύκλος του στον οργανισμό έχει οριστικά κλείσει.

Στην δήλωσή του επισημαίνει ότι «από την στιγμή που καταφέραμε να κάνουμε τον ΟΑΣΘ να σταθεί ξανά στα πόδια του, έχω ολοκληρώσει το έργο που μου ανέθεσε η κυβέρνηση. Μέσα σε μόλις τρία χρόνια καταφέραμε να προχωρήσουμε τομές και αποφάσεις πρωτοφανείς όχι μόνο για τα 65 χρόνια του ΟΑΣΘ, αλλά για τα Ελληνικά δεδομένα. Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον στόλο των αστικών λεωφορείων και να νοικοκυρέψουμε τον ρόλο του οργανισμού. Τον Ιούλιο του 2019 στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν κατά μέσο όρο 235 αστικά λεωφορεία ενώ σήμερα περίπου 500».

Βάφτισαν αποχώρηση την καρατόμηση

Πίσω όμως από την φαινομενικά οικειοθελή αποχώρηση οι πληροφορίες μιλούν για… καρατόμηση. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε ανακοίνωση του ο αναπληρωτής τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Χρήστος Γιαννούλης η αποχώρηση του κυρίου Σκόδρα από τον ΟΑΣΘ:

«Γεννά πολλά ερωτηματικά ως προς τον χρόνο λήψης της απόφασης από τον κύριο Καραμανλή και τις ζημιές που έχουν επιφέρει στον ΟΑΣΘ τόσο η κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και ο καρατομημένος κύριος Σκόδρας. Η απομάκρυνση του θα έπρεπε να έχει συντελεστεί εδώ και πολύ καιρό.

Ίσως και η τοποθέτησή του να ήταν λάθος για την Θεσσαλονίκη. Τόσο ο ίδιος όσο και ο Κύριος Καραμανλής χρεώνονται τα «σαπάκια» από την Λειψία που έπιαναν φωτιά εν κινήσει, τα παρωχημένης τεχνολογίας λεωφορεία που δρομολογήθηκαν, την σπατάλη χρημάτων για την ενοικίαση οχημάτων μέσω Leasing, την αύξηση του αριθμού των γραμμών που παραχωρήθηκαν στα ΚΤΕΛ, της απευθείας αναθέσεις, την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων και την εξαπάτηση των εργαζομένων, που τους ώθησαν σε απόγνωση και σε πολυήμερες απεργίες.

Οι κύριοι Καραμανλής και Σκόδρας οδήγησαν τον οργανισμό πίσω στο χρεοκοπημένο μόρφωμα που παρέδωσαν το ΣΥΡΙΖΑ προοδευτική συμμαχία».

Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια

Η ιστορία των αστικών συγκοινωνιών τόσο στην συμπρωτεύουσα όσο και στην Αθήνα, μοιάζει πολύ αμαρτωλή και η φαινομενικές σε πρώτη ανάγνωση ως επιτυχίες δεν είναι τίποτα περισσότερο από πασαλείμματα παλιάς… κοπής.

Θύματα το επιβατικό κοινό, που και την δουλειά του δεν κάνει σωστά, και περιμένει με τις ώρες στις στάσεις, και φόρους πληρώνει, και σαν την «σαρδέλα» μεταφέρεται παρέα με τον… κορονοϊό, και το δημόσιο χρήμα εξανεμίζεται, και τα λεωφορεία όταν δεν αγκαλιάζονται με δέντρα και κολόνες λόγω βλάβης σε φρένα και άλλα τινά, έχουν παράθυρα που δεν ανοίγουν, εξαερισμούς που δεν λειτουργούν, καθίσματα χαλασμένα, σπασμένες χειρολαβές και μύρια όσα προβλήματα, που αποδεικνύουν πως η χρηστή διοίκηση είναι απλά λέξεις κενές περιεχομένου.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More