fbpx

Οι «μονομάχοι» της ακτοπλοίας για το Βόρειο Αιγαίο και η αναβολή της ΓΣ της Hellenic Seaways

0

Ιδιαίτερα ανταγωνιστικό θα είναι το φετινό καλοκαίρι με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να… διασταυρώνουν τα ξίφη τους σε γραμμές «φιλέτα», όπως εκείνη των Κυκλάδων -κυρίως προς Σαντορίνη- και του Βορείου Αιγαίου.

Σε δυνατούς παίκτες αναδεικνύονται η Blue Star Ferries και η Hellenic Seaways με πεδίο σύγκρουσης τη θαλάσσια περιοχή του Βορείου Αιγαίου, καθώς η πτώση στις τιμές των καυσίμων επιτρέπει στις εταιρείες να προχωρήσουν σε κινήσεις επέκτασης των δρομολογίων τους, αν και οι τιμές των εισιτηρίων -που επηρεάζονται σύμφωνα με τις εταιρείες από τα καύσιμα- δεν ακολούθησαν την ίδια πτωτική πορεία.

Η Blue Star ανοίγει μία νέα γραμμή με απ’ ευθείας σύνδεση της Σάμου με τον Πειραιά, ενώ επεκτείνεται και στα Δωδεκάνησα (Κω, Κάρπαθο και Ρόδο) με απ’ ευθείας συνδέσεις των νησιών με το κεντρικό λιμάνι της χώρας.
Την ίδια ώρα η Hellenic Seaways, που συνδέει τη Σάμο με τον Πειραιά μέσω Σύρου και Μυκόνου, ψάχνοντας για νέες αγορές δρομολόγησε το «Νήσος Σάμος» στη γραμμή Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη. Παράλληλα συνεχίζεται η «ναυμαχία» των δύο εταιρειών για τις γραμμές προς Χίο και Μυτιλήνη.

Στο μεταξύ, για τις 16 Μαΐου, στις 14.00, αναβλήθηκε η καθοριστική έκτακτη ΓΣ της Hellenic SeaWays. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές η Τράπεζα Πειραιώς ζήτησε να αναβληθεί και το αίτημα έγινε αποδεκτό. Έτσι δεν έγινε καμία συζήτηση επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης που αφορούσαν τον έλεγχο των πεπραγμένων της διοίκησης της εταιρείας και των αποφάσεών της για την πώληση του “High Speed 6” καθώς και τις εργασίες μετασκευής του “Νήσος Σάμος”.

Πάντως οι όποιες κινήσεις της εταιρείας θα εξαρτηθούν και επηρεάζονται από την υποχρέωση της Τράπεζας Πειραιώς να αποχωρήσει σταδιακά από κάθε συμμετοχή, που δεν συνάδει με την κύρια τραπεζική δραστηριότητά της.

Έτσι οργιάζει το παρασκήνιο για το 40% των μετοχών της Hellenic Seaways, που κατέχει η Τράπεζα. Βασικός διεκδικητής για την αγορά του ποσοστού εμφανίζεται ο όμιλος Grimaldi, ο οποίος μέσω της θυγατρικής «Μινωικές Γραμμές» κατέχει ήδη το 48,53% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW, ενώ προσφορά φαίνεται να έχει κατατεθεί και από επενδυτικό σχήμα που συνδέεται με τον εφοπλιστή και ιδρυτή της Seajets Μάριο Ηλιόπουλο.

Πέρα από τις προσφορές όμως η παράμετρος, που εξετάζει η διοίκηση της Τράπεζας και θα παίξει ρόλο στις όποιες αποφάσεις, είναι τι σημαίνει για τα αποτελέσματα της τράπεζας και τις συνεργασίες, που έχει με άλλες ακτοπλοΐκές εταιρείες (ΑΝΕΚ, Attica Group) μία πιθανή απόκτηση της Hellenic Seaways από τις Μινωικές Γραμμές και τον όμιλο Grimaldi.

Στο μεταξύ, με ενδιαφέρον αναμένεται εξάλλου και η γενική συνέλευση μετόχων της ΑΝΕΚ με προνομιούχες μετοχές, αφού θα πρέπει να εγκρίνουν την έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου μέχρι το ποσό των 22 εκατ. ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra