fbpx

ΟΛΠ: Οι επενδύσεις που λιμνάζουν και τα παραμύθια των Κινέζων

0

Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να είναι στραμμένα στις κάλπες, όμως ο όρος που περιγράφεται ως «δουλίτσες» συνεχίζει να αποτελεί κομμάτι μιας πεζής πραγματικότητας. Στο λιμάνι των στεναγμών, καθώς… κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και δάκρυ, όπως λέει και το άσμα, τα νταραβέρια και τα πάρε-δώσε καλά κρατούν.

Ο λόγος φυσικά για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας που μετά από την προ δεκαπενταετίας εγκατάσταση των Κινέζων της Cosco στον Πειραιά στον Προβλήτα Ι και ύστερα από επτά έτη από την ολοκλήρωση της παραχώρησης του συνόλου του λιμανιού από το ΤΑΙΠΕΔ, τα όσα ως μεγάλες κουβέντες είχαμε ακούσει μάλλον στον πάτο την θάλασσας βρέθηκαν.

Το μεγάλο success story όπως φαίνεται, έμεινε μόνο στα χαρτιά. Οι περίφημες δεσμεύσεις για επενδύσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ δεν έχουν υλοποιηθεί αλλά και καμιά ρήτρα μέχρι σήμερα που γράφουμε δεν έχει επιβληθεί στην παραχωρησιούχο εταιρεία.

Αποικιοκρατικό καθεστώς

Οι παραγωγικοί φορείς, η αυτοδιοίκηση στο μεγαλύτερο μέρος της, αλλά και τα μεγάλα ονόματα έχουν βρεθεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο απέναντι στις κινεζικές πρακτικές. Όπως όλα όμως δείχνουν, το αποικιοκρατικό καθεστώς καλά κρατεί και ενώ τα συμφωνηθέντα δεν τηρήθηκαν ποτέ και ενώ οι μισθοί όχι μόνο δεν αυξήθηκαν αλλά και μεταβλήθηκαν οι εργασιακές σχέσεις σε εργασιακά δεκαπενθήμερα και ενώ δεν υπήρξαν ποτέ οι χιλιάδες προσλήψεις με τις οποίες μας χάιδευαν οι γαλάζιοι κυβερνώντες τα αυτιά, φαίνεται πως έχουμε σε εξέλιξη και άλλα επεισόδια στο κακά σκηνοθετημένο έργο.

Η νυν διοίκηση της Cosco στην Ελλάδα υπό τον πρόεδρο του ΟΛΠ, επιχειρώντας να κρύψει τα προβλήματα «ρίχνει ξανά τα χαρτιά» φέρνοντας ένα στέλεχος από έναν δημόσιο οργανισμό για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Μεγάλο Λιμάνι της χώρας, όπως είχαμε γράψει από καιρό σε τούτο εδώ το δημοσιογραφικό μετερίζι. Και όπως θα διερωτηθείτε, φυσικά αυτό από μόνο του το γεγονός μπορεί να μην θεωρηθεί ως θέμα, όμως σε συνδυασμό με τα όσα ακούγονται τελευταία είναι σίγουρο πως μια νέα φουρτούνα θα την… σηκώσει.

Η τοποθέτηση του συγκεκριμένου προσώπου από το λιμάνι της Πάτρας και η μετακίνηση του στον Πειραιά είναι μια προσωπική επιλογή του κ. Yu Ζengang, προέδρου της Cosco Ελλάς και ίσως όχι της μητρικής κινεζικής εταιρείας. Ο στόχος και η επιλογή που έγινε έχει ως ζητούμενο την εξομάλυνση των σχέσεων του κινεζικού ΟΛΠ με τη νέα γαλάζια κυβέρνηση αλλά και συμβολή του νέου στελέχους στα μεγάλα τεχνικά έργα που έρχονται προς δρομολόγηση.

Το κατασκευαστικό πρόγραμμα του ΟΛΠ είναι τώρα το μεγάλο ζητούμενο και εκεί φαίνεται πως έχει προκύψει μεγάλο ενδιαφέρον. Όπως μάλιστα αναφέρουν οι κακές γλώσσες στο Μεγάλο Λιμάνι, μέσα στις «αποσκευές» από την Πάτρα υπάρχει και μια εταιρεία λιμενικών έργων, που φαίνεται πως για αυτή “ανοίγονται νέοι ορίζοντες, Μικέ”, όπως λέει και η γνωστή ελληνική ταινία.

Όπως καταλάβατε αγαπητοί φίλοι, στο Μεγάλο Λιμάνι οι καθυστερήσεις των υποχρεωτικών επενδύσεων δεν τραυματίζουν μόνο την ελληνική οικονομία και την αξιοπιστία του πολιτικού κατεστημένου λόγω του γεγονότος πως δεν έχουν ακόμη γίνει, αλλά και γιατί φέρνουν τον χρόνο πιο κοντά και τις… δουλειές από το παράθυρο!

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra