fbpx

Ούτε συγγνώμη

0 211

Η πελατοκεντρική αντίληψη της Cosmote…

Έγινε ό,τι έγινε. Μια συγγνώμη επίσημη δεν έπρεπε να μας δώσει; Για ένα κομμένο καλώδιο
στο router, που δεν το σκέφτηκε κανείς από τους τεχνικούς της, αν και ήταν το πιο απλό πράγμα, από τις 5 το απόγευμα έως τις 11 το πρωί νέκρωσε ολόκληρη η επιχείρηση μας. Αποζημίωση δεν ζητήσαμε. Αν και σε κάθε κανονική ευρωπαϊκή χώρα η αποζημίωση της επιχείρησης θα ήταν αυτονόητη. Εκτός κι αν οι φίλοι μας οι Γερμανοί της Deutsche Telecom δεν τα κάνουν αυτά στην πατρίδα τους και στους γερμανούς πελάτες τους.

Αλλά, μια συγγνώμη, ρε παιδιά. Για τα μάτια του κόσμου. Μια συγγνώμη.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More