Παπουτσάνης: Την έσωσαν στη… στροφή τα αντισηπτικά
Την ώρα που η εισηγμένη τους προηγούμενους μήνες σημείωνε… βουτιά στη διάθεση των ξενοδοχειακών προϊόντων, με την κατηγορία να συρρικνώνεται κατά 61% σε σχέση με το 2019, φαίνεται πως η έγκαιρη στροφή προς τα αντισηπτικά, κατάφερε να περιορίσει ένα μέρος από τις απώλειες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το εννεάμηνο του 2020 (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος), ο κύκλος εργασιών διευρύνθηκε κατά 38% και ανήλθε στα 30,8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 27% των συνολικών εσόδων προήλθε από πωλήσεις προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, το 9% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά και, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Ωστόσο, δεν παύει να είναι ιδιαίτερα αισθητή η ‘’χασούρα’’ και από τον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2020 άγγιξε το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.
Αυτό, σύμφωνα με την εισηγμένη, ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.
Μ.ΜΠ.