fbpx

Πλαίσιο: Με έμφαση στις λευκές συσκευές

0 82

Σημαντικό κεφάλαιοσυνιστούν για το Πλαίσιο οι οικιακές συσκευές, με την επιχείρηση να ενισχύει αυτή την κατηγορία προϊόντων, η οποία κερδίζει διαρκώς μερίδιο επί του τζίρου. Η βασική λογική της εταιρείας είναι να προσφέρει την δυνατότητα στους πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματά τους για να αγοράσουν ένα ανταλλακτικό μελάνι εκτυπωτή ή μία cpu, να μπορούν να προμηθευτούν και οικιακές συσκευές.

“Η επιτυχία των οικιακών συσκευών οφείλεται στο ότι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την επισκεψιμότητα του καταστήματος και να δει ο πελάτης μας ότι διαθέτουμε και οικιακές συσκευές”, σημείωσε σχετικά ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Κώστας Γεράρδος κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Επί του παρόντος η εταιρεία διαθέτει τις λευκές συσκευές μέσα από 10 σημεία πώλησης με προοπτική να αναπτύξει περαιτέρω τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Ταυτόχρονα βασίζεται στην omnichannel εμπειρία των καταναλωτών, με διάθεση των συγκεκριμένων αγαθών αλλά και του συνόλου της γκάμας μέσω φυσικών καταστημάτων, eshop καθώς και μέσω call center. Σημαντικό βήμα αποτέλεσε η είσοδος και στην αγορά του HoReCa στη διάρκεια του 2021.

Το 2021 το Πλαίσιο κατέγραψε ρεκόρ τζίρου στα 436,9 εκατ. ευρώ, ποσό στο οποίο υπολογίζεται και η ενίσχυση που έλαβε στα μεγέθη του από το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα με αύξηση πωλήσεων πάνω από 23% και ταμειακά διαθέσιμα 62,1 εκατ. ευρώ από 58,5 εκατ. ευρώ το 2020.

Οι κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου την περασμένη χρονιά ήταν τα προϊόντα ψηφιακής τεχνολογίας με αύξηση πωλήσεων κατά 39 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν οι λευκές συσκευές, οι οποίες από τα 22 εκατ. ευρώ του 2020 έφτασαν στα 42 εκατ. ευρώ το 2021, με συμμετοχή 9,7% στο τζίρο της επιχείρησης.

Σε ό,τι αφορά την πορεία του ecommerce αυτή τη στιγμή έχει σταθεροποιηθεί, αντικατοπτρίζοντας το 15% του κύκλου εργασιών για το Πλαίσιο κατά το πρώτο τετράμηνο του 2022 και εμφανίζει πλέον τάσεις σταθεροποίησης. Σημειώνεται ότι στο τετράμηνο του 2021 που ήταν μία χρονιά με κλειστά τα φυσικά καταστήματα για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, το ecommerce αντικατόπτριζε ποσοστό 20% επί των συνολικών πωλήσεων, έναντι μόλις 8,5% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2019, προ της πανδημίας.

Για φέτος υφίσταται πλάνο δημιουργίας δύο νέων καταστημάτων, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις για να κλείσουν τα σημεία που θα τα φιλοξενήσουν. Ως προς το μέγεθος των συγκεκριμένων καταστημάτων θα είναι περίπου 1.500 τ.μ. ενώ και τα δύο θα διαθέτουν και λευκές συσκευές.

Αναφερόμενος στην πορεία του πρώτου τετραμήνου, ο Κώστα Γεράρδος σημείωσε ότι η κατανάλωση για το σύνολο της αγοράς ήταν παγωμένη λόγω αυξήσεων στην ενέργεια και κατ’ επέκταση λόγω των πιέσεων που υφίσταται ο καταναλωτής.

“Δεν θεωρούμε ότι είναι κάτι τραγικό αυτό που αντιμετωπίζουμε. Εκτίμησή μας είναι ότι πρόκειται για κάτι που θα περάσει, ωστόσο αποτελεί μία δύσκολη συνθήκη για όλη την οικονομία.

Παρατηρούνται ελλείψεις, ωστόσο εμείς έχουμε την κεφαλαιακή επάρκεια να αγοράζουμε μεγαλύτερες ποσότητες για να έχουμε διαθεσιμότητα, ενώ διαθέτουμε και ικανές εγκαταστάσεις logistics για να στεγάσουμε τα αποθέματα που δημιουργούμε. Σε ό,τι αφορά στα δικά μας προϊόντα τα αυστηρά lockdowns στη Σαγκάη δεν επηρεάζουν τη διαθεσιμότητά μας”, ανέφερε ο Κώστας Γεράρδος.

Συμπλήρωσε ότι ο φετινός Απρίλιος ήταν ένας δύσκολος μήνας, γεγονός που οφείλεται και στο ότι συγκρίνεται με πέρυσι, όπου ήδη από τον Μάρτιο βρισκόταν σε εφαρμογή το πρόγραμμα για την Ψηφιακή Μέριμνα.

Ένας λόγος επίσης για τον οποίο ο Απρίλιος ήταν πτωτικός φέτος, είναι διότι πέρυσι τον ίδιο μήνα επαναλειτούργησαν τα καταστήματα, γεγονός που ώθησε τους καταναλωτές στα φυσικά καταστήματα. Ωστόσο πρόσθεσε ότι ο Μάιος εμφανίζει θετικότερα δείγματα σε σύγκριση με τον περασμένο Απρίλιο.

“Μέσα από αυτές τις συνθήκες ανθίζουμε. Είμαστε συνηθισμένοι στις δύσκολες συνθήκες και θα πάμε καλά.

Οι πωλήσεις στις λευκές είναι βασικός πυλώνας προτεραιοτήτων του Πλαισίου και παρά το γεγονός ότι έχουμε μόνο 10 σημεία πώλησης μέσα από τα φυσικά μας καταστήματα, έχουμε σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων, γεγονός που δείχνει ότι ο κόσμος προτιμάει εμάς για τις αγορές των συγκεκριμένων προϊόντων”, πρόσθεσε ο κύριος Γεράρδος.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More