fbpx

Ποιες αστοχίες βλέπουν οι Γερμανοί για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα;

0

Ένας νέος κανονισμός – σύσταση που εκδόθηκε από το ελληνικό υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ισχύει από τα μέσα Απριλίου, εφαρμόζεται ήδη από μεγάλες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες. Σύμφωνα με τον κανονισμό – σύσταση και για λόγους ασφαλείας, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν να έχουν μέγιστο επίπεδο φόρτισης μόνο 40 τοις εκατό. Το όριο αυτό αφορά τις μπαταρίες αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και σε plug-in υβριδικά.
Η εφαρμογή της σύστασης αυτής έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στους λάτρες αλλά και στους εχθρούς της ηλεκτροκίνησης τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Με το θέμα αυτό ασχολήθηκε και η γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC, η οποία με ανακοίνωση της τοποθετήθηκε σχετικά.
Με την ανακοίνωση της, η ADAC εκφράζει την απογοήτευση της για τον κανονισμό – σύσταση του ελληνικού υπουργείου και συνδέει την άστοχη αυτή απόφαση με τα δίκτυα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία χαρακτηρίζει ως αραιά και όχι σωστά κατανεμημένα.
Τα βασικά σημεία της ανακοίνωσης της ADAC είναι:
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ενέχουν αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς
Οι ειδικοί της ADAC δεν βλέπουν στοιχεία ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είτε εμπλέκονται είτε όχι σε ατύχημα, ενέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο πυρκαγιάς από ό,τι τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατ ‘αρχήν, φυσικά, δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί εντελώς ότι ένα αυτοκίνητο θα αναφλεγεί λόγω κάποιας βλάβης – αλλά αυτό ισχύει για όλους τους τύπους κίνησης.
Ωστόσο, η ADAC βλέπει την ανάγκη δράσης: Συγκεκριμένα, τα σενάρια πυρκαγιάς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινητήρες εσωτερικής καύσης διαφέρουν σημαντικά, και πολλά πληρώματα πλοίων είναι άπειρα ως προς αυτό. Ειδικότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν επισημάνει επανειλημμένα ότι υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν εδώ.
Τα δίκτυα φόρτισης στην Ελλάδα είναι σχετικά αραιά
Ο νέος κανονισμός είναι ενοχλητικός για τους Γερμανούς ταξιδιώτες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς το δίκτυο φόρτισης στην Ελλάδα εξακολουθεί να είναι σχετικά αραιό: Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 2.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης. Αυτοί βρίσκονται κυρίως στα νότια της χώρας, κατά μήκος των κύριων οδών κυκλοφορίας και γύρω από μεγαλύτερες πόλεις, με τις περισσότερες επιλογές φόρτισης να βρίσκονται στην Αθήνα. Το δίκτυο στα νησιά είναι σημαντικά λιγότερο πυκνό.

Πηγή: https://www.adac.de/news/reise-griechenland-faehre-e-autos/

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra