Προεκλογικό spec επικοινωνίας από τον ΟΑΣΘ
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) προκήρυξε διαγωνισμό για την «παροχή υπηρεσιών υλοποίησης επικοινωνιακής καμπάνιας».
Αναλυτικότερα, αντικείμενο του διαγωνισμού αποτελεί η υλοποίηση καμπάνιας για την ανάδειξη της σημασίας και της αξίας της χρήσης των ΜΜΜ από τους πολίτες και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα, η επικοινωνιακή εκστρατεία θα αφορά την ανάδειξη δύο κρίσιμων ζητημάτων για τον ΟΑΣΘ, τα οποία είναι: α) η προβολή του έργου του Οργανισμού με στόχο την ενίσχυση μιας θετικής εικόνας από την πλευρά του επιβατικού κοινού και τελικά την αύξηση του επιπέδου εμπιστοσύνης και β) η ανάδειξη της αξίας χρήσης των μέσων μαζικών μεταφορών, ειδικά στις παρούσες συνθήκες της ενεργειακής κρίσης, με στόχο την αύξηση της πελατειακής βάσης.
Λίγο… προεκλογικά δεν θυμήθηκαν στον ΟΑΣΘ να ενισχύσουν την εικόνα τους;