Προσφορές και φθηνά εισιτήρια για τα ελληνικά νησιά για όσους το… ψάχνουν μέσω διαδικτύου
Μπορεί κατά κύριο λόγο τα εισιτήρια να έχουν πάρει την… ανιούσα, όμως με τον σωστό προγραμματισμό, την συμβουλή των ταξιδιωτικών γραφείων και με την κατάλληλη περιήγηση στα sites των εταιρειών οι ταξιδιώτες μπορούν να πετύχουν καλές τιμές, οι οποίες να μειώσουν κατά πολύ τον τελικό προϋπολογισμό της απόδρασης…
Οι Έλληνες ως γνωστόν, έχουν την φήμη, κατά κύριο λόγο των ταξιδιωτών της τελευταίας στιγμής. Ωστόσο, αυτό σταδιακά έχει αρχίσει να αλλάζει, πιθανότατα λόγω της κρίσης, αρχής γενομένης καταρχήν από τους νέους, οι οποίοι προσπαθούν να προγραμματίζουν από νωρίς τα ταξίδια τους, τόσο σε Ελλάδα, όσο και σε εξωτερικό, προκειμένου να πετύχουν καλές τιμές και την μεγαλύτερη δυνατή ποιότητα στη διαμονή. Εν μέσω οικονομικής ύφεσης και μειωμένων μισθών, οι περισσότεροι αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, που όμως οι ακτοπλοϊκές, κυρίως, εταιρείες δύσκολα πλέον παρέχουν, αλλά όταν το κάνουν, το κάνουν πλουσιοπάροχα, ειδικά σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Λίγο καλύτερη είναι η κατάσταση σε ό,τι αφορά τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα και λόγω της πιο μεγάλης προσφοράς διαθέτουν κάποια εισιτήρια σε πιο ελκυστικές τιμές για όποιον… προλάβει πρώτος.
Όποιος ψάχνει φθηνά… βρίσκει
Η αναζήτηση οικονομικών εισιτηρίων είναι μεν πλέον πιο δύσκολη, όμως με συστηματικό ψάξιμο σε sites ταξιδίων και διακοπών, με καλό προγραμματισμό στις ημέρες αναχώρησης και επιστροφής και με ευελιξία στον τρόπο μετάβασης, π.χ. στην επιλογή καμπίνας μπορεί να αποβεί τελικά θετική για τη γενικότερη μείωση των εξόδων. Καθώς, δε, το καλοκαίρι είναι η κατεξοχήν εποχή που σχεδόν όλος ο μισθός και το επίδομα αδείας διατίθεται στις διακοπές, για όσους εξακολουθούν να κάνουν, η ανάγκη ακόμα και για έκπτωση των πέντε ευρώ ανά εισιτήριο για κάποιους μπορεί να είναι πολύ σημαντική.
Προσφορές για ανέργους και για όσους πληρώνουν με τραπεζική κάρτα
Είναι γεγονός ότι οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν κάνουν άμεσες εκπτώσεις, όπως γίνονταν παλιά στα εισιτήρια. Ωστόσο, όποιος περιηγηθεί με προσοχή στους διαδικτυακούς τους τόπους και διαβάσει τις κατηγορίες που αναφέρονται στα εισιτήρια, μπορεί αρκετές φορές να βγάλει… λαβράκια. Για παράδειγμα, προσφορές όλο τον χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι διαθέτει για τους ταξιδιώτες που θέλουν να γνωρίσουν τις ομορφιές της Κρήτης, αλλά και ταξίδια στην Ιταλία η Minoan Lines, η οποία προσφέρει επιδότηση στους πιστούς ταξιδιώτες με το πρόγραμμα Minoan Lines Bonus, ενώ, επίσης, δίνει εκπτωτικές τιμές σε όσους επιβάτες χρησιμοποιήσουν για να πληρώσουν τα εισιτήριά τους γνωστή τραπεζική κάρτα. Φυσικά, η εταιρεία πάντα έχει καλύτερες τιμές για τους ανέργους, ενώ προσφέρει και έκπτωση 30% σε όσους κλείσουν την ίδια ημέρα και τα εισιτήρια της επιστροφής. Καλύτερες τιμές γίνονται, επίσης, και σε συνταξιούχους του ΝΑΤ, ενώ υπάρχουν και ειδικά πακέτα προσφορών για τις οικογένειες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Κρήτη ή στην Ιταλία, με καλύτερες τιμές στις καμπίνες.
Σύμφωνα μάλιστα με την Διευθύντρια Επικοινωνίας της εταιρείας Κατερίνα Αποστολίδη «για εμάς σαν εταιρεία το να μπορεί κάποιος να ταξιδεύει με ασφάλεια και οικονομικά δεν είναι προνόμιο μόνο των καλοκαιρινών μηνών και έτσι οι επιβάτες μπορούν να ανακαλύψουν στο site μας πολλές προσφορές που μπορεί να κάνουν το ταξίδι τους ακόμα πιο φθηνό. Ακόμα πιο φθηνά βέβαια ταξιδεύουν οι πιστοί μας πελάτες».
Παρόμοια πολιτική ακολουθεί και η Attica Group, η οποία δραστηριοποιείται κυρίως στις γραμμές για Κυκλάδες, με το τμήμα marketing της εταιρείας να μιλά για «οικονομικές τιμές όλο το χρόνο, ειδικά για όσους αποφασίζουν να κλείσουν εγκαίρως τα εισιτήρια της επιστροφής», ενώ υπογραμμίζουν ότι μια επίσκεψη στo site της γνωστής ακτοπλοϊκής μπορεί να κρύβει ευχάριστες εκπλήξεις για όσους ψάχνουν να κάνουν πιο οικονομικά το ταξίδι τους για τους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς.
Οι… απάτες μέσω Facebook
Η αναζήτηση, όμως, φθηνών ή και… δωρεάν εισιτηρίων μέσα από το διαδίκτυο μπορεί να παρουσιάσει και ευτράπελα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τους προηγούμενους μήνες, γνωστή αεροπορική εταιρεία έγινε αποδέκτης πολλών παραπόνων σε σχέση με ψεύτικους διαγωνισμούς στο Facebook με έπαθλο δωρεάν εισιτήρια για προορισμούς του εξωτερικού. Μάλιστα, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έπεφταν στην παγίδα και κοινοποιούσαν στα προφίλ τους, τους εν λόγω διαγωνισμούς. Χρειάστηκαν πολλές διευκρινιστικές ανακοινώσεις από την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας προκειμένου το κοινό να πειστεί ότι οι διαγωνισμοί δεν είναι αληθινοί. Παράλληλα, ‘’παγίδες’’ για τους διψασμένους για φθηνά εισιτήρια ταξιδιώτες μπορούν να αποτελέσουν συχνά τα newsletters αεροπορικών εταιρειών που διαφημίζουν εισιτήρια ακόμα και με… 40 ευρώ για προορισμούς του εξωτερικού. Μπαίνοντας, όμως, στην προσφορά κάποιος εύκολα μπορεί να διαπιστώσει ότι η τελική τιμή μπορεί να είναι… τριπλάσια από αυτή που υπόσχεται αρχικά η προσφορά, ενώ αφορά συγκεκριμένες ημερομηνίες και συνδυασμούς ταξιδιών.