fbpx

ΠΡΟΣΟΧΗ Απάτη μέσω Facebook και Απαράδεκτη Εξυπηρέτηση από τη «Courier Center»για σκούπα “PHILIPS”

0

Πρόσφατα παραγγειλαμε μεσω Facebook μια σκουπα καθαρισμού πισίνας. Προς μεγάλη μας απογοήτευση, το πακέτο που παραλάβαμε περιείχε, αντί για το προϊόν, ένα πιστολι καθαρισμου για νερο πολυ μικροτερης αξιας απο την παραγγελια μας.

Αυτή η σοβαρή,πιθανα σκοπιμη,αστοχία από την Courier Center και τον προμηθευτή της είναι απαράδεκτη και καταδεικνύει έλλειψη επαγγελματισμού και ευθύνης και μοιαζει με απατη .Αμέσως επικοινωνήσαμε με τον προμηθευτή μέσω των email που αναγράφονταν στο λανθασμένο πακέτο οπως οριζει ο σχετικος νομος, αλλά δεν λάβαμε καμία απάντηση. Μετά από μία ημέρα πλήρους αδιαφορίας,για διορφωση η επιστροφη των χρηματων, στραφήκαμε στην ταχυδρομική εταιρεία που ανέλαβε τη μεταφορά. Παρά τα επανειλημμένα αιτήματά μας, η απάντηση ήταν ανύπαρκτη. Ζητήσαμε την απόδειξη της παραγγελίας, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε απευθείας με τον προμηθευτή και να διευθετήσουμε το θέμα άμεσα. Ωστόσο, ούτε στο πακέτο υπήρχε απόδειξη, ούτε η ταχυδρομική εταιρεία ηθελε να μας την παράσχει.Αν και αρχικά η ταχυδρομική εταιρεία έδειξε πρόθεση να βοηθήσει, όταν ζητήσαμε αποδεικτικά στοιχεία μας είπαν ότι δεν τα έχουν και ότι είναι δικό μας πρόβλημα. Ακολούθως, αποστείλαμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα στην ταχυδρομική εταιρεία, αυτή τη φορά χωρίς να συμπεριλάβουμε τον αριθμό αποστολής λόγω προηγούμενης τηλεφωνικής συνεννόησης. Όχι μόνο δεν προσπάθησαν να μας βοηθήσουν, αλλά μας κατηγόρησαν ότι τα στοιχεία που στείλαμε ήταν ελλιπή.Αν και επικοινωνήσαμε άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τους προμηθευτές στις διευθύνσεις yspcustomersservice@outlook.com, ypcomplaints@outlook.com, και xyz2024@dwdxyz.com που αναγράφονταν στο πακέτο του προϊόντος, η ανταπόκρισή τους ήταν απογοητευτικά ανεπαρκής. Αρχικά, δεν ανταποκρίθηκαν καθόλου. Μόνο μετά από επανειλημμένες απειλές για νομικές ενέργειες, λάβαμε απάντηση μετά από δύο ημέρες, η οποία περιορίστηκε στη ζήτηση του αριθμού αποστολής.

Τελικά, έπειτα από μια ολόκληρη μέρα ακόμη, λάβαμε απάντηση που απλώς μας ενημέρωνε πως ο προμηθευτής είχε ενημερωθεί τονίζοντας μας ότι θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.Η αναμονή και η ανεπαρκής ανταπόκριση από την πλευρά των εν λόγω προσώπων είναι απαράδεκτη και καταχρηστικη. Η διαδικασία αυτή έχει διαρκέσει σχεδόν μία εβδομάδα χωρίς να υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη! Απαιτούμε άμεση και ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ επίλυση του ΛΑΘΟΥΣ τους. Η απαράδεκτη και προσβλητική εξυπηρέτηση τόσο από την Courier Center όσο και από τον προμηθευτή της δεν θα γίνει ανεκτή βεβαια. Η ανικανότητά τους να διαχειριστούν μια τόσο απλή παραγγελία και η πλήρης έλλειψη επαγγελματισμού τους είναι καταδικαστέες. Σας προτεινουμε να αποφυγετε οποιαδηποτε αγορα με αυτους τους συνεργατες για να μην εξαπατηθειτε και οσο για εμας ελπιζουμε να μην υποχρεωθουμε σε νομικη αντιδικια ! Σε καθε περιπτωση εμεις θα τους “διαφημιζουμε” καθε μερα με διαφημιση στο Facebook και στην 1VOICE !

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra