fbpx

Ψηφιακό outdoor: Νέα απειλή για TV και εφημερίδες

0

Η νέα έρευνα από την Alfi εδειξε πως, ο τομέας της ψυχαγωγίας και των μέσων θα σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση της διαφήμισης Digital Out of Home (DOOH) τους επόμενους 12 μήνες.

Η παγκόσμια μελέτη μεταξύ ανώτατων στελεχών, συμπεριλαμβανομένων και CEOs, διαπίστωσε ότι το 66% πιστεύει ότι η ψυχαγωγία και τα μέσα ενημέρωσης θα δουν ραγδαίες αυξήσεις στη χρήση του DOOH, και ακολουθούν οι κυβερνητικές εκστρατείες με 62% και ο κλάδος του λιανεμπορίου με 61%.

Τα στελέχη που ερωτήθηκαν από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πιστεύουν ότι ο κλάδος του finance θα χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο διαφημίσεις DOOH με το 58% να προβλέπει ότι θα δει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση DOOH, ακολουθούμενος από τις τηλεπικοινωνίες με 52%.

Η μετάβαση στο DOOH θα σημαίνει ότι θα βγουν εκτός προϋπολογισμού άλλοι κλάδοι, με την τηλεόραση και τις εφημερίδες να αναμένεται να πληγούν περισσότερο. Το 57% θεωρεί ότι τα budget της τηλεοπτικής διαφήμισης θα μειωθούν για τη χρηματοδότηση του DOOH, με το 53% να θεωρεί πως εξαιτίας αυτού η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες θα υποστεί ισχυρό πλήγμα.

Μόλις το 15% των στελεχών που ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι οι προϋπολογισμοί για Out of Home (OOH) θα πάνε στο DOOH και μόνο το 21% πιστεύει ότι η διαδικτυακή διαφήμιση θα πληγεί ως αποτέλεσμα της μετάβασης στο DOOH.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra