Ψηφιακό outdoor: Νέα απειλή για TV και εφημερίδες
Η νέα έρευνα από την Alfi εδειξε πως, ο τομέας της ψυχαγωγίας και των μέσων θα σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση της διαφήμισης Digital Out of Home (DOOH) τους επόμενους 12 μήνες.
Η παγκόσμια μελέτη μεταξύ ανώτατων στελεχών, συμπεριλαμβανομένων και CEOs, διαπίστωσε ότι το 66% πιστεύει ότι η ψυχαγωγία και τα μέσα ενημέρωσης θα δουν ραγδαίες αυξήσεις στη χρήση του DOOH, και ακολουθούν οι κυβερνητικές εκστρατείες με 62% και ο κλάδος του λιανεμπορίου με 61%.
Τα στελέχη που ερωτήθηκαν από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Αυστραλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πιστεύουν ότι ο κλάδος του finance θα χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο διαφημίσεις DOOH με το 58% να προβλέπει ότι θα δει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση DOOH, ακολουθούμενος από τις τηλεπικοινωνίες με 52%.
Η μετάβαση στο DOOH θα σημαίνει ότι θα βγουν εκτός προϋπολογισμού άλλοι κλάδοι, με την τηλεόραση και τις εφημερίδες να αναμένεται να πληγούν περισσότερο. Το 57% θεωρεί ότι τα budget της τηλεοπτικής διαφήμισης θα μειωθούν για τη χρηματοδότηση του DOOH, με το 53% να θεωρεί πως εξαιτίας αυτού η διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες θα υποστεί ισχυρό πλήγμα.
Μόλις το 15% των στελεχών που ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι οι προϋπολογισμοί για Out of Home (OOH) θα πάνε στο DOOH και μόνο το 21% πιστεύει ότι η διαδικτυακή διαφήμιση θα πληγεί ως αποτέλεσμα της μετάβασης στο DOOH.