fbpx

Ρεκόρ διακίνησης κοντέινερ για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

1

Εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2023 ανακοίνωσε η ΟΛΘ Α.Ε., ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένα Θεσσαλονίκης και κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής, κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση, η οποία εγκρίθηκε από το Δ.Σ. στις 17.04.2024, τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. ευρώ, από 85,3 εκατ. το 2022. Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης (κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας) σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3%, αντίστοιχα (στα 3,9 εκατ. και 0,9 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα). Μείωση εσόδων κατά 21,5% (στα 20,2 εκατ. ευρώ) σημείωσε ο τερματικός σταθμός συμβατικού φορτίου, την ώρα που τα έσοδα από τη θυγατρική στη Σόφια διαμορφώθηκαν σε μη σημαντικά επίπεδα.

Κέρδη και επενδύσεις

Αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου, σημειώθηκε αύξηση κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα. Τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 1,9%, στα 37,6 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 3,4%, στα 34,1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν κατά 8,9% και ανήλθαν στα 20,3 εκατ. ευρώ.

Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών για το σύνολο του 2023 ξεπέρασε τα 9,2 εκατ. ευρώ και αφορούσε, κατά βάση, τον νέο σταθμό κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», αποκατάσταση βαθών, επισκευή και αναβάθμιση κρηπιδωμάτων, αναβαθμίσεις υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος, αγορά εξοπλισμού φορτοεκφορτώσεων και συστημάτων ασφάλειας ISPS.

«Διαρκής ισχυροποίηση»

Ο εκτελεστικός πρόεδρος Δ.Σ., κ. Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και οι πρωτοβουλίες της ΟΛΘ Α.Ε. ισχυροποιούν διαρκώς τον ρόλο του λιμένα Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο λιμενικό κλάδο. Με συνεχείς επενδύσεις, άνω των 71,3 εκατ. ευρώ από το 2018, που αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό, τις υποδομές, τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού του Οργανισμού, επιτυγχάνουμε την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των συνεργατών μας, δημιουργώντας νέα ορόσημα για τον λιμένα Θεσσαλονίκης. Ενδεικτικό παράδειγμα, η υψηλότερη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων που έχει καταγραφεί ποτέ (520.048 TEU)»

Ο κ. Λιάγκος ανακοίνωσε επίσης ότι, το Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε. ενέκρινε την ανάδειξη της κοινοπραξίας ΜΕΤΚΑ-ΤΕΚΑΛ Α.Ε. ως προσωρινού αναδόχου του έργου «6ος Προβλήτας – Επέκταση Λιμενικής Υποδομής». «Με όραμα να λειτουργούμε ως κάτι περισσότερο από ένα λιμάνι και με διεθνή προσανατολισμό, το 2024 στοχεύουμε σε πρωτοβουλίες και ενέργειες που προωθούν τη μέγιστη ικανοποίηση όλων των ενδιαφερόμενων μερών και της ευρύτερης λιμενικής κοινότητας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη, τη βιωσιμότητα και τις επενδύσεις, με συνέπεια και αποτελεσματικότητα», κατέληξε ο επικεφαλής της ΟΛΘ Α.Ε.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra