fbpx

Restaurant Brands: Αυξηση κερδών α΄ τριμήνου της μητρικής των Burger King

0 90

Η Restaurant Brands International ανακοίνωσε αύξηση των κερδών α΄ τριμήνου, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τα κέρδη και τις πωλήσεις, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις των brands της.

Η εταιρεία fast food, στην οποία ανήκουν δημοφιλή brands όπως η Tim Hortons και η Burger King, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 59 σεντς, υψηλότερα από τα 58 σεντς στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγουμένου έτους.

Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 183 εκατ. Δολάρια, σε σχέση με τα 179 εκατ. Δολάρια πριν από ένα χρόνο.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 64 σεντς ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων για 61 σεντς.

Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 1,45 δισ. Δολάρια από τα 1,26 δισ. Δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 1,39 δισ. Δολάρια.

Η αύξηση των πωλήσεων στην Tim Hortons ανήλθε στο 12,9% έναντι προηγούμενης συρρίκνωσης 4,9%, ενώ για την Burger King αυξήθηκαν 16,5% από την προηγούμενη αύξηση 1,8%.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 8,4% στην Tim Hortons και 10,3% στην Burger King.

Η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα 54 σεντς, έναντι των 53 σεντς στο προηγούμενο τρίμηνο.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More