fbpx

«Σκάκι με γρήγορες κινήσεις»: Το 1ο Συνέδριο για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο της Ναυτεμπορικής

0

Ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται το τοπίο στην αγορά των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου θυμίζει παρτίδα σκάκι με γρήγορες κινήσεις.

Τα δίκτυα πώλησης μετασχηματίζονται και την ώρα που πραγματοποιούνται εξαγορές, συγχωνεύσεις και ηχηρά «λουκέτα», νέοι παίκτες αναζητούν θέση στην αγορά. Παραγωγοί και προμηθευτές δίνουν διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας. Διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συνήθειες, μείωση του πραγματικού εισοδήματος και capital controls έχουν επηρεάσει τη ζήτηση και την προσφορά, των καταναλωτικών προϊόντων. Τα σημεία επαφής και οι τρόποι προσωποποιημένης επικοινωνίας με τον καταναλωτή που επιζητά πλέον και εξαιρετική εμπειρία πολλαπλασιάζονται. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γενικεύονται και το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει έδαφος.

Τα νέα δεδομένα και η ανάγκη ταχείας προσαρμογής του κλάδου στις νέες συνθήκες θα συνθέσουν το παζλ της θεματολογίας του 1ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο, το οποίο διοργανώνει η Ναυτεμπορική την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016 στο Divani Caravel Hotel. Πολιτικοί, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, στελέχη του κλάδου, σύμβουλοι και ακαδημαϊκοί θα αποτυπώσουν τη συνολική εικόνα της αγοράς, θα περιγράψουν, με όση σαφήνεια είναι δυνατόν, τις μελλοντικές τάσεις και θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές αλλά και τις καλές πρακτικές που ακολουθούνται.

Η βασική θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται σε 4 ενότητες ως εξής:
⦁ Ενότητα 1: Τα δίκτυα του μέλλοντος
Ποια η μορφή τους, τι θα τα επηρεάσει, με ποια διαδικασία θα επέλθει ο μετασχηματισμός
⦁ Ενότητα 2: Παραγωγοί και προμηθευτές
Η διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας
⦁ Ενότητα 3: Ζήτηση
Τι «κρύβεται» πίσω από την επιλογή του προϊόντος
⦁ Ενότητα 4: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πώς το αντιμετωπίζει η εγχώρια αγορά

Το Συνέδριο διοργανώνεται υπό την αιγίδα τουΥπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και με την υποστήριξη των ΣΕΒΤ, ΣΕΛΠΕ, ΕΣΒΕΠ, GRECA, ΙΕΛΚΑ, ΙΠΕ, ELTRUN, ECR Hellas και ΣΕΔΕΑ.

Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος οι:

Θεοδώρα Τζάκρη, Υφυπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού
Όλγα Κεφαλογιάννη, Βουλευτής Α’ Αθηνών, π. Υπουργός Τουρισμού,
Συντονίστρια Παραγωγής & Εμπορίου, Νέα Δημοκρατία
Αντώνης Παπαδεράκης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γιώργος Βελέντζας, Διευθύνων Σύμβουλος, Καταστήματα Αφορολόγητων Ειδών ΑΕ
Βλάσης Γεωργάτος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Γρηγόρης
Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group
Νίκος Γουλής, CEO & Founder, e-Τravel
Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής & Διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος,
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, ΟΠΑ
Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Δούρος ΑΕ (DUR)
Δημήτρης Θεοφάνους, eCommerce Director, you.gr (Member of Quest Group)
Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Public (Retail World SA)
Ευάγγελος Καλούσης, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ)
Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ)
Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CREAM TEAM ABEE (DUST+CREAM)
Βαγγέλης Καραλής, Founder & CEO, CLOUDBIZ
Βασίλης Κορκίδης, Πρόεδρος, Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ),
Πρόεδρος, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς
Ηλίας Κούκουτσας, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, FFGroup
Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ),
Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, Intersport Athletics AEE
Γιώργος Μαργώνης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Διανομής Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, Παπαστράτος ΑΒΕΣ
Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Τμημάτων Marketing, Εξαγωγών & Μηχανογράφησης,
Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ
Γιώργος Μαυρομαράς, Σύμβουλος Διοίκησης, BAKE HELLAS ΑΒΕΕ,
Πρόεδρος, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αρτοποιητικών Μονάδων
Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board, MRB HELLAS AE,
Πρόεδρος, Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ)
Σπύρος Ξένος, Αντιπρόεδρος ΔΣ & Chief Financial Officer, MEDIA SATURN Ελλάδας
Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ
Κωνσταντίνος Χ. Παπαδημητρίου, Πρόεδρος, Παπαδημητρίου Χ.Κ. ΑΒΕΤ
Γιώργος Παπαλέξης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οίκου Zolotas
Αθανάσιος Παπανικολάου, ΔιευθύνωνΣύμβουλος MIG, Διευθύνων Σύμβουλος, Όμιλος Εστίασης Vivartia
Γιάννης Περλεπές, Γενικός Διευθυντής, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, cosmoONE Hellas Marketsite S.A.
Θεόδωρος Σκαγιάς, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής, Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG)
Κωνσταντίνος Τζαβάρας, Γενικός Διευθυντής, SiEBEN
Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κρι Κρι ΑΕ

Shane Fitzpatrick, FD Global Head of eCommerce

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra