Skroutz: Η «Μόδα & Αξεσουάρ» πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις
Το Skroutz ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσίασε τα προϊόντα που αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω του marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.
Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για το διάστημα 28.12.2021 έως 28.03.2022 σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα. Τα βασικά συμπεράσματα είναι: Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ». Στη δεύτερη θέση έρχεται η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ», με τους καταναλωτές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 265 ευρώ για αγορά κινητών τηλεφώνων.
Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται επίσης να αγόρασαν αυτό το διάστημα ηλεκτρονικά είδη, με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεών τους. Κατά μέσο όρο, ξόδεψαν 600 ευρώ για την αγορά laptop και 500 ευρώ για κάρτες γραφικών. Δημοφιλής είναι επίσης η κατηγορία «Είδη σπιτιού/έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και τους καταναλωτές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 300 ευρώ.
Τελικά η πανδημία τα αλλάζει όλα!