Softone: Πως επέδρασε η ανάγκη για ψηφιοποίηση στα αποτελέσματα του 2020
Σε ανοδική τροχιά κινήθηκε το 2020 η εταιρία του ομίλου Olympia, αξιοποιώντας την άμεση ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις των cloud λύσεων και υπηρεσιών του oμίλου SOFTONE (μέλος του ομίλου εταιρειών Olympia, καθώς ξεπέρασαν το ορόσημο των 15.000 πελατών στο Cloud (SaaS).
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2020 ξεπέρασε τα 21 εκ. ευρώ (IFRS πρότυπο αναγνώρισης) επιτυγχάνοντας ρυθμό ανάπτυξης 24% σε σχέση με το 2019, ενώ το Cash EBITDA της εταιρίας έκλεισε στα 5,2 εκ. ευρώ σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης 99% σε σχέση με το 2019.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία μάλιστα, η πορεία αυτή συνεχίζεται και στο πρώτο τρίμηνο του 2021, όπου ο κύκλος εργασιών σημειώνει αύξηση μεγαλύτερη του 60% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η εξέλιξη αυτή αντανακλά την ισχυρή, μακροχρόνια στρατηγική στόχευση και επένδυση της SOFTONE στην καινοτομία και το cloud, τη διαφοροποίηση των λύσεων της, καθώς και τη δυναμική του επιχειρηματικού της μοντέλου ως προς τη δημιουργία κερδοφορίας και προστιθέμενης αξίας για όλα τα μέλη του ευρύτερου οικοσυστήματός της.
Εξάλλου, οι cloud λύσεις της SOFTONE υποστηρίζουν καθημερινά περισσότερα από 25 εκ. requests, ενώ η cloud υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “EINVOICING” διαβιβάζει ήδη περισσότερα από 2 εκ. παραστατικά πωλήσεων σε 50.000 και πλέον επιχειρήσεις και την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ σε μηνιαία βάση.
Επιπρόσθετα, η SOFTONE διεύρυνε την εγκατεστημένη της βάση με πλήθος νέων πελατών, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της αγοράς, όπως ενδεικτικά οι: Όμιλος INDITEX (ZARA), PMM (Public MediaMarkt), Skroutz, Γρηγόρης Μικρογεύματα, British American Tobacco, Mediterraneo Hospital, Γ.Β.Γεωργακόπουλος, Bed & Bath, Westnet Distribution, Elanco Hellas.