fbpx

ΤΕΡΝΑ- ΆΚΤΩΡ – Intrakat: Αναλαμβάνουν επίσημα το τμήμα Αττική Οδός – Καλυφτάκη

0 151

Με απόφαση του υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή στις 8 Ιουνίου 2022 εγκρίθηκε το πρακτικό του διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης «Ολοκλήρωση Λ. Κύμης στο τμήμα: Αττική Οδός (Α/Κ Κύμης) έως Ε.Ο.Α1 (Α/Κ Καλυφτάκη)», προϋπολογισμού 320.000.000,00 € (με Φ.Π.Α.), με προαίρεση 32.535.715,00 € (με Φ.Π.Α.) στην κοινοπραξία «ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ».

Η κοινοπραξία πήρε το έργο κάνοντας καλύτερη προσφορά από την δεύτερη στην κατάταξη εταιρείας την ΑΒΑΞ. Συγκεκριμένα προσέφερε έκπτωση 5,3% επί του προϋπολογισμού ενώ η ΑΒΑΞ προσέφερε έκπτωση 2%.

Το επόμενο βήμα είναι η σύμβαση να πάει στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εν συνεχεία να παρουσιαστεί στη Βουλή για να δοθεί το τελικό πράσινο φως ώστε να πέσουν οι τελικές υπογραφές. Αυτό σημαίνει πως, αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις (όπως για παράδειγμα προσφυγές στην ΑΕΠΠ) και το ΣτΕ, είναι αρκετά πιθανό εντός του έτους να έχουν πέσει οι υπογραφές και να ξεκινήσουν οι σχετικές εργασίες.

Η λεωφόρος Κύμης αποτελεί μία από τις πέντε επεκτάσεις της Αττικής Οδού που έχει προγραμματίσει να δημοπρατήσει το Υπουργείο Υποδομών εντός του έτους. Το προηγούμενο διάστημα είχε γίνει λόγος για το αν θα περιληφθούν οι επεκτάσεις στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Αττικής Οδού, αλλά τελικά αποφασίστηκε το κατασκευαστικό έργο να δημοπρατηθεί ξεχωριστά.

Το δημοπρατηθέν έργο αφορά στην ολοκλήρωση του τμήματος 3,8 χιλιομέτρων της Λεωφόρου Κύμης χωρίς διόδια. Αυτό ξεκινά από την Αττική Οδό και καταλήγει στον Α/Κ της Ε.Ο. Νο 1 (Καλυφτάκη).

Το έργο αποτελεί μία από τις πέντε επεκτάσεις της Αττικής Οδού που έχει προγραμματίσει να δημοπρατήσει το Υπουργείο Υποδομών εντός του έτους.

Μαζί με την προαίρεση αξίας 32,5 εκατ. Ευρώ το συνολικό μήκος της επέκτασης ανέρχεται στα 4,2 χιλιόμετρα.

Ο νέος οδικός άξονας θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μία 1.260 μέτρων και μία περίπου 1.000 μέτρων. Θα χρησιμοποιείται από περίπου 35.000 οδηγούς ημερησίως. Εκτιμάται, δε, πως θα δοθεί λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζεται στις περιοχές, ενώ θα βελτιωθεί η πρόσβαση από τα Βόρεια Προάστια στην Εθνική.

Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 48 μήνες από την ημερομηνία υπογραφή της σύμβασης. Επομένως, ο οδικός άξονας αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία από τα τέλη του 2026 έως και τις αρχές του 2027.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More