fbpx

Βασέρ: “Η Red Bull δεν μπορεί πλέον να αισθάνεται άνετα”

0

Σε αντίθεση με το 2023, όπου φτάσαμε στα τέλη Σεπτεμβρίου για να γνωρίσει η Red Bull την πρώτη της ήττα στη Formula 1, φέτος η πρωταθλήτρια και ο Μαξ Φερστάπεν έχουν ήδη χάσει δύο από τα έξι GP που έχουν διεξαχθεί – στην Αυστραλία από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, και στο Μαϊάμι από τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Είναι γενική και βάσιμη η εκτίμηση ότι στη Μελβούρνη η Ferrari είχε το ρυθμό αγώνα για να απειλήσει τη RBR για τη νίκη ακόμα κι αν δεν εγκατέλειπε ο Φερστάπεν με πρόβλημα στα φρένα. Και στο Μαϊάμι, αντίστοιχα, παρότι ο Νόρις στάθηκε τυχερός με το χρονισμό του οχήματος ασφαλείας, μετά την έξοδό του αύξησε και κράτησε με ευκολία τη διαφορά στην κορυφή από τον Ολλανδό και τη Red Bull RB20.

O Φρεντ Βασέρ, περιμένοντας τη μεγάλη αναβάθμιση της Ferrari SF-24 στο GP της Ίμολα (17-91 Μαΐου), μίλησε για την αντίστοιχη αναβάθμιση της MCL38 που παρουσίασε η McLaren στο Μαϊάμι και είπε ότι η ταχύτητα του αγγλικού μονοθεσίου “δεν με εξέπληξε. Στους τελευταίους αγώνες ήταν πάντα ψηλά, στην Κίνα ο ρυθμός τους ήταν καλός, και έφεραν μια αναβάθμιση αυτό το τριήμερο. Έτσι θα γίνεται μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Αλλά νομίζω πως εμείς, η McLaren κι εμείς πιθανώς, μπορούμε να προβληματίσουμε λίγο τη Red Bull. Κι έπειτα έχει να κάνει και λίγο με την κάθε πίστα, διότι είναι δύσκολο να προσπεράσεις όταν χωρίζεσαι από ένα-δύο δέκατα του δευτερολέπτου. Οπότε [το αποτέλεσμα] καθορίζεται από τη θέση του καθενός στην πίστα”, είπε ο Γάλλος στην επίσημη ιστοσελίδα της F1.

Και συγκεκριμένα για την πίεση που μπορούν να ασκήσουν οι ομάδες του Μαρανέλο και του Ουόκινγκ φέτος στη Red Bull, συνέχισε: “Πιστεύω ειλικρινά ότι η Red Bull είναι ακόμα μπροστά, και πιθανώς ο Μαξ να κέρδιζε χωρίς την ιστορία του οχήματος ασφαλείας. Δεν θέλω να αντλήσω συμπεράσματα από αυτό, αλλά είχε την πολ ποζίσιον κι ένα μικρό προβάδισμα.

Αυτό που είναι αλήθεια είναι ότι, σε σχέση με έναν χρόνο πριν, τώρα όταν μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά και τα πάντα σωστά, είμαστε εκεί. Αυτό σημαίνει ότι τους ασκούμε λίγη παραπάνω πίεση, κι έτσι πρέπει να γίνουν πιο επιθετικοί με τη στρατηγική τους.

Δεν μπορούν πια να αισθάνονται άνετα όπως πέρσι που, ό,τι και να συνέβαινε, μετά το 2ο γύρο ήταν μπροστά. Αυτό αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στη διαχείριση του αγώνα. Και νομίζω ότι είναι μια ευκαιρία για εμάς, διότι αν κάναμε άλλο ένα μικρό βήμα τότε πιστεύω ότι θα βρισκόμασταν σε αληθινά καλή θέση για να μαχόμαστε μαζί τους σε κάθε αγώνα ανεξαιρέτως”, κατέληξε ο Βασέρ.

Αυτό το μικρό βήμα θα έρθει στην Ίμολα, καθώς ο Βασέρ έχει προσδιορίσει το φετινό στόχο της ομάδας στην κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Μετά από τους 6 αγώνες μέχρι στιγμής φέτος, η RBR είναι επικεφαλής με 239 βαθμούς, με διαφορά 52 βαθμών από τη Scuderia. Η McLaren είναι τρίτη, σε απόσταση 63 βαθμών από τη Ferrari.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra