Volkswagen: Τέλος οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter
Nα σταματήσουν τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter μέχρι νεωτέρας μετά την εξαγορά της πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον Έλον Μασκ, συνέστησε η Volkswagen στις εταιρείες του ομίλου της.
«Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης.
Τα σχόλια του ομίλου της Volkswagen, που καλύπτει τα brands VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati και Porsche, συμβαδίζουν με ανάλογες αποφάσεις τις οποίες έχουν λάβει και άλλες εταιρείες, όπως η GM και η General Mills.
Mαζικές απολύσεις
Να σημειωθεί ότι αίσθηση έχει προκαλέσει η απόφαση του Έλον Μασκ για μαζικές απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων. Μάλιστα η νέα διοίκηση της πλατφόρμας μιλά για «απαραίτητη ενέργεια» αναφερόμενη στις απολύσεις του 50% του προσωπικού του Twitter.
«Σε μια προσπάθεια να θέσουμε το Twitter σε έναν υγιή δρόμο, θα περάσουμε από τη δύσκολη διαδικασία μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού μας την Παρασκευή», ανέφερε η διοίκηση του Twitter σε ενημερωτικό σημείωμα.
«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό θα επηρεάσει έναν αριθμό ατόμων που έχουν πολύτιμη συνεισφορά στο Twitter, αλλά αυτή η ενέργεια είναι δυστυχώς απαραίτητη για να διασφαλιστεί η επιτυχία της εταιρείας στο μέλλον».