fbpx

VW Golf R 20 Years Edition: με ρεκόρ στο βιογραφικό του

0 140

Σε πρώτη φάση φτιάχνεις το ισχυρότερο Golf με ταμπέλα R και μαρκίζα “20 Years Edition” ως φόρο τιμής στην 20η επέτειο του τμήματος R Performance. Και σε δεύτερη το δίνεις σε έναν ικανό στα χέρια δικό σου άνθρωπο και τους λες: “μπες στο ξακουστό Nürburgring-Nordschleife και κάνε αυτό που πρέπει”.

4 δευτερόλεπτα ταχύτερο σε σύγκριση με το σημερινό Golf R

Το χρονόμετρο είναι αδιάψευστος μάρτυρας σε τέτοιες περιπτώσεις με το νέο VW Golf R 20 Years Edition, να κατοχυρώνει τον τίτλο του ταχύτερου R μοντέλου όλων των εποχών στη γερμανική πίστα Nürburgring-Nordschleife.

Το επετειακό όχημα με την αυξημένη ισχύ του στους εργοστασιακούς 333 ίππους βελτίωσε το προηγούμενο ρεκόρ γύρου ενός Golf R στην εν λόγω πίστα μήκους 20,832 km.

Για άλλη μια φορά το σπορ hatchback της VW διατηρεί το όνομά του στην κορυφή, αυτή τη φορά ωφελημένο κατά τέσσερα δευτερόλεπτα.

Ο οδηγός αγώνων αυτοκινήτου τουρισμού και οδηγός εξέλιξης του Volkswagen R Benjamin Leuchter ανέλαβε αυτό το έργο, υλοποιώντας τα σχεδόν 21 απαιτητικά χιλιόμετρα της διαδρομής σε χρόνο 7:47,31 λεπτά.

Εκτός απο το πλεονέκτημα των 13,4 ίππων σε σχέση με την απλή R έκδοση, το μοντέλο ειδικής έκδοσης διατίθεται επίσης στάνταρ με τα πρόσθετα προφίλ “Special” και “Drift” – επιπλέον των “Comfort”, “Sport” και “Race”.

Για την οδήγηση στην πίστα Nordschleife, ο Leuchter επέλεξε το προφίλ οδήγησης “Special”, το οποίο αναπτύχθηκε για τη συγκεκριμένη πίστα με σκοπό το ιδανικό στήσιμο για τις απαιτήσεις της ιδιαίτερης αυτής διαδρομής.

Αυτό περιλαμβάνει την προσαρμογή των αμορτισέρ σε μια πιο μαλακή ρύθμιση με το ενδοτικότερο set-up να αποδίδει καλύτερο αποτέλεσμα στα κατσαρά τμήματα του ασφαλτοτάπητα που υπάρχουν στην πράσινη κόλαση.

Η αυξημένη απόδοση και η ιδιαιτερότητα της έκδοσης φέρνει συνολικές αναβαθμίσεις και εξατομίκευση μέσω του Driving Dynamics Manager, κάνοντας την προσαρμογή όλων των παραμέτρων, προσωπική υπόθεση του οδηγού. Για παράδειγμα ελέγχεις τον ήχο απο τη σπορ εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic και τη διαβάθμιση του Torque Vectoring.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το ισχυρότερο Golf που έχει βγει ποτέ από το Βόλφσμπουργκ επιταχύνει τα 0-100 km/h σε 4,6 sec και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 270 km/h. Συνδυάζεται δε με αυτόματο 7άρι DSG που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Παρά όλα αυτά τα ειδικά χαρακτηριστικά, το Golf R παραμένει πιστό στο πνεύμα του και συνεχίζει να είναι ένα χρήσιμο καθημερινό αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον Leuchter: “Με αυτό το αυτοκίνητο, μπορώ να οδηγήσω εδώ στο Nürburgring και η επόμενη στάση να είναι στη συνέχεια ο φούρνος της γειτονιάς μου”.

Δείτε τον όμως εν δράση εντός της πίστας:

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More