fbpx

Καλύτερη άμυνα η επίθεση

0

«Η καλύτερη άμυνα στη κρίση είναι η επίθεση» για τον όμιλο Καλλιμάνη, όπως επιβεβαίωσε και μέσω της εκπομπής ΜarketVoice, η Ντίνα Καλλιμάνη, μια εκ των δυο Εντεταλμένων Συμβούλων του Ομίλου. «Η καλύτερη άμυνα στη κρίση είναι η επίθεση» για τον όμιλο Καλλιμάνη, όπως επιβεβαίωσε και μέσω της εκπομπής ΜarketVoice, η Ντίνα Καλλιμάνη, μια εκ των δυο Εντεταλμένων Συμβούλων του Ομίλου.

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι παρά την κρίση που μαίνεται, ο όμιλος δεν σκοπεύει να παρεκκλίνει από την στρατηγική του εντός και εκτός των ελληνικών τειχών. Λογική που λειτούργησε θετικά πέρυσι, κατά την ίδια καθώς ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε στα 62 εκατ. ευρώ, ενώ ανοδικά αναμένεται να κινηθεί και την φετινή περίοδο.

Η ίδια δε επικεντρώθηκε στην παρουσία του ομίλου στην αγορά της μαζικής εστίασης. Όπως είπε με την δεδομένη οικονομική συγκυρία φαντάζει απίστευτο αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινό ότι ο όμιλος πέτυχε αύξηση του τζίρου του κατά 22% στην αγορά της μαζικής εστίασης και σχεδόν διπλασιασμό του τζίρου της επώνυμης επαγγελματικής σειράς προϊόντων Kallimanis Food Service. Η αύξηση αυτή προήλθε τόσο από τις περισσότερες παραγγελίες, όσο και από τους νέους πελάτες που προστέθηκαν στο πελατολόγιο της εταιρείας. Το οποίο πελατολόγιο στην χονδρική φθάνει τα 3.000 καταστήματα, ενώ όσον αφορά το οργανωμένο λιανεμπόριο οι κωδικοί Καλλιμάνης διακινούνται μέσω 2.500 σημείων πώλησης.

Αναφορικά με το 2011, η Ντίνα Καλλιμάνη ανέφερε ότι τα πλάνα του Ομίλου για την αγορά της μαζικής εστίασης περιλαμβάνουν την ανάπτυξη καινοτόμων επώνυμων προϊόντων υψηλής ποιότητας, την ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών στη συγκεκριμένη αγορά, την πλήρη εξάπλωση της διανομής των κωδικών σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε γεωγραφικής περιοχής, τη διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση του τελικού σημείου και την ανάπτυξη και επιβράβευση των στρατηγικών συνεργατών-πελατών.

Παράλληλα με την παρουσία του στην ελληνική αγορά, ο όμιλος σκοπεύει να εντατικοποιήσει την δράση του στο εξωτερικό και συγκεκριμένα Κύπρο, Βαλκάνια, χωρίς βεβαίως να παραγκωνίσει και πιο παραδοσιακές αγορές όπου διατηρεί πολύχρονη παρουσία όπως είναι η Γερμανία. Σύμφωνα με την Ντίνα Καλλιμάνη ο στόχος όσον αφορά το εξωτερικό παραμένει ίδιος παρά την κρίση και αυτός είναι μέχρι το 2012, το 15% του συνολικά πραγματοποιηθέντος τζίρου να προέρχεται από τις εξαγωγές τις εταιρείας.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra