Απαγόρευση σε διαφημίσεις με ψέματα των Hyundai και Toyota!
Η βρετανική υπηρεσία ελέγχου διαφημίσεων (ASA) απαγόρευσε τις διαφημίσεις της Toyota και της Hyundai για υπερβολή της ταχύτητας με την οποία μπορούν να φορτιστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης σε ολόκληρη τη Βρετανία και την Ιρλανδία.
Η Toyota λάνσαρε καμπάνια για το μοντέλο bZ4X με το κείμενο «κάνοντας τον ηλεκτρισμό εύκολο». Η καμπάνια ισχυρίζεται ότι το όχημα μπορούσε να φορτιστεί στο 80% σε περίπου 30 λεπτά χρησιμοποιώντας ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 150 kW. Η Toyota ανέφερε ότι οι οδηγοί μπορούσαν «εύκολα να βρουν σημεία ταχείας φόρτισης ειδικά σε περιοχές όπου «οι οδηγοί ήταν πιο πιθανό να τα χρειαστούν».
Η Hyundai «έτρεξε» επισης μια καμπάνια, προωθώντας το ηλεκτρικό της μοντέλο Ioniq 5, σύμφωνα με την οποία το όχημα μπορούσε να φορτιστεί από 10% έως 80% σε 18 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 350kW.
Η ASA έλαβε παράπονα που αμφισβητούσαν κατά πόσον οι χρόνοι φόρτισης -οι οποίοι και οι δύο εταιρείες παραδέχθηκαν ότι επιτεύχθηκαν σε τέλειες εργοστασιακές συνθήκες- και δεν ήταν εφικτοί στον πραγματικό κόσμο.