ΑΒ: Στροφή στον Βορρά
Η επαναλειτουργία του δικτύου της «Μαρινόπουλος», κάτω από την ομπρέλα του Σκλαβενίτη, άλλαξε εκ νέου τις ισορροπίες στην αγορά.
Έτσι, ενώ το 2016 η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε στην πρώτη θέση του κλάδου με βάση τα μερίδια αγοράς και ήταν ο μεγάλος κερδισμένος από το ηχηρό «λουκέτο», σήμερα βρίσκεται στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Το 2018, μάλιστα, οι πωλήσεις της ΑΒ υποχώρησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η διοίκηση της αλυσίδας προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και ετοιμάζει, ήδη, την αντεπίθεσή της, αυξάνοντας τις εξατομικευμένες προσφορές στους πελάτες των καταστημάτων μέσω της κάρτας πιστότητας ΑΒ plus.
Επίσης, ετοιμάζει νέα καταστήματα μέσα στο 2019, εστιάζοντας στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς κρίνεται ότι παρουσιάζει αυξημένα περιθώρια ανάπτυξης.