ΑΒ Βασιλόπουλος: Επενδύει στα ”καταστήματα γειτονιάς”
Στα καταστήματα ευκολίας (convenience stores) προγραμματίζει επενδύσεις η ΑΒ Βασιλόπουλος, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την ισχυρή τάση ανάπτυξης που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα μικρά καταστήματα γειτονιάς την τελευταία περίοδο.
Πιο συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει στα σχέδιά της να έχει δημιουργήσει συνολικά 200 καταστήματα τέτοιου τύπου έως και το τέλος του 2022 με τα σήματα AB Shop&Go και AB Food Market.
Ενδεικτικό της δυναμικής που εμφανίζουν τα συγκεκριμένα σημεία πώλησης είναι το γεγονός ότι η μικρή λιανική συνεχίζει να είναι βολική και ελκυστική για τους καταναλωτές.
Με βάση πρόσφατα στοιχεία της IRI, το 81% των ερωτηθέντων σχετικής έρευνας, δηλώνει ότι επισκέπτεται τον φούρνο και το γαλακτοπωλείο της γειτονιάς 10,6 φορές μηνιαίως.
Επιπλέον για το 75% όσων συμμετείχαν στην ίδια μέτρηση της IRI η μέση συχνότητα επίσκεψης τον μήνα στα μίνι μάρκετ κινείται στα επίπεδα των 6,3 επισκέψεων και 6,5 επισκέψεων στο περίπτερο καθώς και 5,1 επισκέψεων στα καταστήματα ψιλικών.
Η αντίστοιχη αναλογία για τα οργανωμένα σημεία θέλει το 87% των ερωτηθέντων να επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ κατά 10,2 φορές κατά μέσο όρο.