fbpx

Chiquita: Συνεργάζεται με το Snapchat για την Παγκόσμια ημέρα μπανάνας

0

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα μπανάνας στις 17 Απριλίου, η Chiquita ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με τo Snapchat, την γνωστή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, η οποία έρχεται να διασκεδάσει τους καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, από τις αρχές Απριλίου έως τα τέλη Μαΐου, διάφορα SnapCodes θα κοσμήσουν 200 εκατομμύρια μπλε αυτοκόλλητα της Chiquita, επιτρέποντας στους λάτρεις της μπανάνας να «ξεφλουδίσουν» εικονικά το αυτοκόλλητο και να ζήσουν τρεις συναρπαστικές νέες εμπειρίες.

Η Snapchat καμπάνια περιλαμβάνει τα παρακάτω τρία φίλτρα: Το World Lens, το Face Lens και το Gamified Lens. Το World Lens μετατρέπει τους χρήστες του Snapchat σε ένα χαρακτήρα μπανάνας Chiquita που χορεύει. Το Face Lens μετατρέπει το πρόσωπο του χρήστη σε μία μπανάνα Chiquita. Ενώ, το Gamified Lens προσκαλεί τους Snapchatters να παίξουν και να κερδίσουν πόντους πιάνοντας τις μπανάνες Chiquita που πέφτουν με ένα μπολ φρούτων.

“Οι μπανάνες είναι από τα πιο δημοφιλή φρούτα σε μανάβικα και σούπερ μάρκετ, γεγονός που τις βάζει σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε ο Νίκος Στεφανίδης, Country Manager Greece, Cyprus, Balkans της Chiquita. “Η Chiquita είναι η πρώτη εταιρεία που φέρνει την τεχνολογία οπτικής αναγνώρισης του Snapchat στο χώρο των φρέσκων φρούτων. Αυτό μας δίνει μια μοναδική ευκαιρία αξιοποίησης του εμβληματικού μπλε αυτοκόλλητου και χρήση του ως ένα δυνατό σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές της γενιάς των Millennial και της γενιάς Z, οι οποίοι μπορούν να αλληλεπιδρούν με την εταιρεία με ένα διασκεδαστικό και σχετικό με το σήμερα τρόπο».

Για δεκαετίες τώρα, η Chiquita έχει δημιουργήσει πολλές ειδικές εκδόσεις του μπλε αυτοκόλλητου και η καμπάνια για το Snapchat αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της δυνατότητας της εταιρείας να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές με έναν πρωτότυπο και ιδιαίτερο τρόπο. Εκτός αυτού, το εμβληματικό αυτοκόλλητο αντιπροσωπεύει για την Chiquita την υψηλή ποιότητα, τις γευστικές μπανάνες και πάνω απ’ όλα τη βιωσιμότητα. Για το λόγο αυτό, η πρωτοβουλία “Πίσω από το Μπλέ αυτοκόλλητο” περιλαμβάνει μία σειρά από καινοτομίες στη διαχείριση των γεωργικών εκτάσεων και την εφοδιαστική αλυσίδα, με θετικό αντίκτυπο στη διαχείριση των αποβλήτων, τη μείωση των εκπομπών CO2, το υδάτινο αποτύπωμα και πολλά άλλα.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra