DoValue: Πρόστιμο 60.000 ευρώ για εξώδικο σε πελάτη με ρυθμισμένες οφειλές
“Καμπάνα” 60.000 ευρώ έφαγε η εισπρακτική DoValue γιατί επέμενε να ενοχλεί οφειλέτη ο οποίος είχε ρυθμίσει το χρέος του. Τα κοράκια δεν ορρωδούν σε τίποτα τελικά.
Διοικητικό πρόστιμο 60.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης στη DoValue Greece – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.), επειδή προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις και σε αποστολή εξώδικης επιστολής για ενημέρωση οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής, η οποία, ωστόσο, είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο του ν.3869/2010 και τηρούνταν απαρέγκλιτα.
Επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν καταγγελία για παράβαση της καταναλωτικής νομοθεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://kataggelies.mindev.gov.gr/ (πληροφορίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520).