fbpx

Δυσκολίες και στον κλάδο της διαφήμισης;

0 186

Ο παγκόσμιος πληθωρισμός και ο ενεργειακός πόλεμος οδηγούν σε αναγκαστική μείωση της κατανάλωσης, και όλα αυτά δημιουργούν ένα άλυτο εκρηκτικό μείγμα για τον κλάδο της διαφήμισης με τις μάρκες να ετοιμάζονται για έναν ακόμα δύσκολο χειμώνα!

Η έρευνα του Ευρωπαϊκόυ Κοινοβούλιου αποκάλυψε πώς το 60% των Ευρωπαίων πολιτών δεν είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις αυξήσεις σε τρόφιμα και ενέργεια. Αυτό θα έχει ως άμεση συνέπεια τη μείωση πωλήσεων, και ενώ θα περίμεναν μια γεμάτη κόσμο χριστουγεννιάτικη αγορά μετά από 3 δύσκολα χρόνια λόγω κορονοϊού, τα μαγαζιά ίσως θα είναι και πάλι άδεια…

Αλλά η ακρίβεια δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Οι εδώ και χρόνια κακοπληρωμένοι υπάλληλοι που εγκαταλείπουν μαζικά τις δουλειές τους στο πλαίσιο του κινήματος της «Μεγάλης Παραίτησης», σίγουρα θα επηρεάσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών με τα πρώτα σημάδια δυσλειτουργίας στο ταξίδι, το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία τροφίμων.

Οι προκλήσεις των καιρων και η αδυναμια των κυβερνησεων αδειάζουν τα ταμεία.

Με τον πόλεμο στην Ουκρανία να κλιμακώνεται αντί να σταματά, όλες οι μάρκες, θα έρθουν αντιμέτωπες με μια σειρά προκλήσεων τους επόμενους μήνες:

. Κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η απόφαση του Πούτιν αναφορικά με την παροχή ενέργειας στην Ευρώπη και τα ενδεχόμενα blackouts

. Η απίστευτη άνοδος του πληθωρισμού και οι άτολμες κυβερνήσεις «φρενάρουν» την κατανάλωση στις πιο πολλές χώρες

. Είναι πιθανές οι έλλειψεις τροφίμων λόγω των μειωμένων αποθεμάτων σιταριού εξαιτίας όχι μόνο του πολέμου.

. Οι μαζικές παραιτήσεις υπαλλήλων (Μεγάλη Παραίτηση) δημιουργούν δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα και άρα ελλείψεις στην αγορά, ταυτόχρονα οι ελλείψεις προσωπικού οδηγούν πολλούς κλάδους ακομα και σε «λουκέτα»

. Οι συνεχόμενες απεργίες στις μεταφορές επηρεάζουν την εφοδιαστική αλυσίδα και τα τρόφιμα

. Η κλιματική κρίση είναι εδώ με ασυνηθιστα ακραία καιρικά φαινόμενα που δύσκολα προβλέπονται και έτσι δεν αντιμετωπίζονται

Η αβεβαιότητα για όλα τα παραπάνω δημιουργεί κοινωνικες αναταραχές με απρόσμενα πολιτικά θρίλερ.

Οι Financial Times γράφουν, οι μάρκες ήδη καταστρώνουν πλάνα για μια χρονιά «μηδενικής ανάπτυξης», υποστηρίζοντας πως τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη. Ήδη τα πρώτα σημάδια μειωμένης κατανάλωσης γεύθηκαν γίγαντες της λιανικής.

Οι δουλειές των διαφημιστών είναι προέκταση της πορείας των πελατών τους,πάντως η απελπισία δεν είναι καλός σύμβουλος αντίθετα η αισιοδοξία, με μέτρο όμως, είναι!

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More