Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Πάνω από 1,8 εκατ. συμμετοχές
Το 1.884.981 έφτασαν μέχρι τις 2 Απριλίου 2020 οι συμμετοχές των μαθητών, αθροιστικά, σε ψηφιακές τάξεις, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε το υπουργείο Παιδείας σήμερα, επιβεβαιώνοντας το κυριακάτικο ρεπορτάζ του ΑΠΕ-ΜΠΕ. Παράλληλα, σε ποσοστά της τάξεως του 84% και 96,35% γίνονται διαδικτυακά μαθήματα σε ΙΕΚ και πανεπιστήμια (προπτυχιακό επίπεδο), αντίστοιχα.
«Τα ενθαρρυντικά ως σήμερα στοιχεία ευρύτατης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση στενής επαφής της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτήν». Αυτό σχολίασε σχετικά η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
«Μαζί με τους υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας με την ίδια θέρμη, ώστε να ανταποκριθούμε στις υψηλές προσδοκίες, αλλά και δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά σε όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό που υλοποιεί καθημερινά τη μάθηση στο σπίτι. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε», κατέληξε η υπουργός.
Ακολουθούν αναλυτικά τα στοιχεία.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΛΥΚΕΙΑ
Σύγχρονη Εκπαίδευση:
– 1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex)
– 398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά
– 66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα
– 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
– 113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά, ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα
– 7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης
Ασύγχρονη Εκπαίδευση (23/3/20-3/4/20)
– Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα
– Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα
– Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Εκπαιδευτική τηλεόραση
Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ
– 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση
– 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση
– 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Το 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%. Το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Πάνω από 1,8 εκατ. συμμετοχές
Το 1.884.981 έφτασαν μέχρι τις 2 Απριλίου 2020 οι συμμετοχές των μαθητών, αθροιστικά, σε ψηφιακές τάξεις, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε το υπουργείο Παιδείας σήμερα, επιβεβαιώνοντας το κυριακάτικο ρεπορτάζ του ΑΠΕ-ΜΠΕ. Παράλληλα, σε ποσοστά της τάξεως του 84% και 96,35% γίνονται διαδικτυακά μαθήματα σε ΙΕΚ και πανεπιστήμια (προπτυχιακό επίπεδο), αντίστοιχα.
«Τα ενθαρρυντικά ως σήμερα στοιχεία ευρύτατης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση στενής επαφής της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτήν». Αυτό σχολίασε σχετικά η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
«Μαζί με τους υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας με την ίδια θέρμη, ώστε να ανταποκριθούμε στις υψηλές προσδοκίες, αλλά και δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά σε όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό που υλοποιεί καθημερινά τη μάθηση στο σπίτι. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε», κατέληξε η υπουργός.
Ακολουθούν αναλυτικά τα στοιχεία.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΛΥΚΕΙΑ
Σύγχρονη Εκπαίδευση:
– 1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex)
– 398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά
– 66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα
– 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
– 113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά, ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα
– 7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης
Ασύγχρονη Εκπαίδευση (23/3/20-3/4/20)
– Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα
– Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα
– Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Εκπαιδευτική τηλεόραση
Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ
– 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση
– 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση
– 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Το 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%. Το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα