ΕΡΓΟΣΕ: Της κακομοίρας! – Σφαγή των μεγάλων
Οργιάζει το παρασκήνιο στον ΕΡΓΟΣΕ. Σε διήμερο έκτακτο διοικητικό συμβούλιο εξαναγκάστηκε διοίκηση Βίνη για να αντιμετωπίσει τις πιέσεις όλων των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων που ασκούνται σε κάθε κατεύθυνση. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη.
Το έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη ξεκίνησε το 2006 και κατόπιν αρκετών παρατάσεων έπρεπε να έχει παραδοθεί ήδη από τον Αύγουστο 2019. Η νέα Διοίκηση που ανέλαβε τέλη Οκτωβρίου 2019 κατέβαλε αγώνα δρόμου για να ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο παρουσίαζε αρκετές καθυστερήσεις και εκκρεμότητες.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 920 εκατ. ευρώ. Το έργο εξυπηρετεί τους νεοκατασκευασμένους τρεις Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και τις έξι Στάσεις Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 71 χλμ. περίπου, στο τμήμα από το νέο Σ.Σ. Κιάτου μέχρι τη Ροδοδάφνη, μετά το Σταθμό Αιγίου, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και Η/Μ σηράγγων.