fbpx

FF Group: Στα 43,2 εκατ. ευρώ τα κέρδη

0

Στα 43,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της FF Group, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, με τον τζίρο να σημειώνει αύξηση 9,3%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε για το α’ τρίμηνο η FF Group, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το α’ τρίμηνο του 2016 ανήλθε στο ποσό των 293,7 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 268,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015 αυξημένος κατά 9,3%.

Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ τρίμηνο του 2016 ανήλθε σε 59,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 57,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 3,9%.

Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 70,9 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 6,9%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 43,2 εκατ. ευρώ.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα.

Πιο συγκεκριμένα:
– Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 11,7% και ανήλθε σε 204,3 εκατ. ευρώ. To EBITDA του τομέα ανήλθε σε 61,2 εκατ. ευρώ συγκρινόμενο με 57,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξης του 7,4%.
– Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,7% και ανήλθε σε 41,4 εκατ. ευρώ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ σε σχέση με € 1,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
– Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 2,9% και ανήλθε σε 47,9 εκατ. ευρώ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 6,97 εκατ. ευρώ συγκρινόμενο με 7,56 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε: “Το 2016 ξεκίνησε θετικά για τον όμιλο μας. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι εξακολουθούν και αναπτύσσονται με επιτυχία και επιδεικνύουν αξιοσημείωτη αντοχή στο δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον που επικρατεί στη πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιούμαστε. Στα πλαίσια αυτά, συνεχίζουν να αποτελούν βασικές στρατηγικές προτεραιότητες του Ομίλου οι επενδύσεις στην ανάπτυξη της προϊοντικής γκάμας, η είσοδο μας σε νέες αγορές, η αντιπροσώπευση εμπορικών μαρκών καθώς και η ψηφιακή τεχνολογία. Πιστεύουμε ότι πραγματοποιούνται ριζικοί μετασχηματισμοί στο παγκόσμιο λιανεμπόριο με την βοήθεια της τεχνολογίας όπου ο καταναλωτής στον οποίο απευθυνόμαστε είναι πολύ πιο ενημερωμένος για προϊόντα και τιμές και το ηλεκτρονικό εμπόριο αντικαθιστά το ρόλο του παραδοσιακού καταστήματος. Εμείς συνεχίζουμε να προσαρμόζουμε το μοντέλο μας στα νέα δεδομένα ούτως ώστε να παραμένει λιτό και λειτουργικό καθώς και να είμαστε προσηλωμένοι στους στόχους που έχουμε θέσει για το 2016 και μεσοπρόθεσμα. Πρωταρχικός στόχος όλων μας παραμένει να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον Όμιλο με ασφάλεια, προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων μας”.

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra