fbpx

Γαλλία: Αυτές είναι οι αλλαγές στις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

0

Η λίστα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα είναι επιλέξιμα για τις Γαλλικές επιδοτήσεις από την 1η Ιανουαρίου 2004 έχει πλέον δημοσιευτεί. Συνολικά, το 65 τοις εκατό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται στη Γαλλία θα συνεχίσουν να είναι επιλέξιμα. Η λίστα των οχημάτων περιλαμβάνει πολλά μοντέλα από τον Όμιλο Stellantis, τη Renault και τους Γερμανούς κατασκευαστές.

Με βάση το νέο σύστημα επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το Tesla Model Y, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Tesla στο Grünheide της Γερμανίας, θα είναι επιλέξιμο για την επιδότηση αλλά το Tesla Model 3 που κατασκευάζεται στην Κίνα δεν θα είναι. Το ίδιο ισχύει και για τα Dacia Spring και MG4, τα οποία έχουν κατακτήσει ένα καλό μερίδιο της αγοράς.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα που προσφέρει η BYD στη Γαλλία επίσης δεν περιλαμβάνονται στη λίστα, αλλά ο Κινέζικος Κολοσσός της ηλεκτροκίνησης έχει στα σχέδια του την κατασκευή εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Το νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024. Ο Πρόεδρος Emmanuel Macron είχε ήδη ανακοινώσει από τον περασμένο Μάιο ότι ήθελε να εξαρτήσει την κρατική επιδότηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τις εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή οχημάτων και μπαταριών. Και αυτή η στιγμή ήρθε.

Τι αλλάζει στις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Από την 1η Ιανουαρίου 2024, οι επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα βασίζονται σε ένα σύστημα σημείων που περιλαμβάνει διάφορα περιβαλλοντικά κριτήρια – συμπεριλαμβανομένου του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του εργοστασίου συναρμολόγησης και των διαδρομών μεταφοράς προς το σημείο πώλησης.

Κατά συνέπεια, καθώς η Κίνα παράγει περίπου το 60 τοις εκατό της ηλεκτρικής της ενέργειας από άνθρακα, οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν θα πληρούν τα κριτήρια.

Τι αλλάζει στις επιδοτήσεις για το leasing

Τα ηλεκτρικά οχήματα που είναι επιλέξιμα για την κρατική επιδότηση όταν αγοράζονται θα είναι επίσης επιλέξιμα και για χρηματοδοτική μίσθωση.

Αρχικά, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε τον Αύγουστο του 2022, το σύστημα επιδοτούσε την ενοικίαση, για τουλάχιστον τρία χρόνια, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για εργαζομένους των οποίων το εισόδημα δεν υπερβαίνει τα 15.400 ευρώ ετησίως (δηλαδή το 50% των νοικοκυριών), που κατοικούν σε απόσταση 15 χιλιομέτρων ή περισσότεροτης εργασίας τους ή διανύουν περισσότερα από 8.000 km ετησίως ως μέρος της επαγγελματικής τους δραστηριότητας. Τώρα η επιδότηση θα επεκταθεί για όλους τους Γάλλους εργαζόμενους με εισόδημα κάτω των 15,400 ευρώ ετησίως.

Το σύστημα είναι επίσης ανοιχτό και στα μεταχειρισμένα οχήματα ή οχήματα που έχουν μετατραπεί σε ηλεκτρικά (retrofit), υπό την προϋπόθεση ότι η πρώτη ταξινόμηση ή μετατροπή τους έγινε πριν από τρία χρόνια και έξι μήνες το πολύ.

Εφόσον πληρούνται αυτά τα κριτήρια, το κράτος θα ενισχύει τους μισθωτές με μια μηνιαία επιδότηση 100 ευρώ. Το πρόγραμμα ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2022.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτήν την αναθεώρηση των επιδοτήσεων είναι πολλά. Μεταξύ αυτών είναι τα παρακάτω:

  • Αλήθεια, αυτές οι αλλαγές στις κρατικές επιδοτήσεις θα αποτελέσουν τη βάση για ένα επαρκές φράγμα στην απόβαση των Κινέζικων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Γηραιά Ήπειρο που είναι ήδη σε εξέλιξη;
  • Πως θα αντιδράσει η «Μέκκα της Ηλεκτροκίνησης», δηλαδή η Κίνα, σε αυτήν την κίνηση της Γαλλίας αλλά και της Ευρώπης γενικότερα;

Πηγές: bfmtv.comgouv.fr

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra