fbpx

Nio: Δεν ενδιαφέρεται για το εργοστάσιο της Audi – Λανσάρει το Onvo L60

0

‘Όλα έγιναν γρήγορα: Μόλις 24 ώρες αφότου κυκλοφόρησαν οι φήμες ότι η Nio θα μπορούσε να αγοράσει το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες, το οποίο απειλείται με κλείσιμο, η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων τις διέψευσε. Επιπλέον, η νέα υπο-μάρκα τηςNio, η Onvo, γιορτάζει το ντεμπούτο του πρώτου της οχήματος στην αγορά.

Σύμφωνα με τη βελγική εφημερίδα «De Tijd», μια αντιπροσωπεία της Nio επισκέφτηκε το εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες τις τελευταίες εβδομάδες και φέρεται τώρα να επεξεργάζεται μια προσφορά αγοράς.

Αλλά η Nio έσπευσε να διαψεύσει αυτή τη φήμη. Η Nio δεν σκοπεύει να αγοράσει το εργοστάσιο της Audi και η εταιρεία είναι γενικά επιφυλακτική όσον αφορά τις επενδύσεις σε πάγια στοιχεία ενεργητικού με εξαίρεση τους δικούς της σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος William Li. Και συνέχισε: “Πώς μπορεί η Nio να αντέξει οικονομικά ένα εργοστάσιο που η Audi δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά; Οι φήμες είναι αβάσιμες.”

Ο Όμιλος Volkswagen είχε προηγουμένως αποφασίσει να σταματήσει την κατασκευή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο των Βρυξελλών μόλις διακοπεί η παραγωγή του Audi Q8 e-tron.

Έκτοτε, 2.910 εργαζόμενοι ανησυχούν για τη δουλειά τους – και έχουν ήδη γίνει μαζικές διαμαρτυρίες. Οι υπάλληλοι έκλεψαν τα κλειδιά από 200 ετοιμοπαράδοτα Audi Q8 e-tron. Επιπλέον, τέσσερα λάστιχα αυτοκινήτων που είχαν τακτοποιηθεί για να σχηματίσουν το λογότυπο της Audi πυρπολήθηκαν μπροστά από την πύλη του εργοστασίου.

Αλλά ας πάμε πάλι στη Nio. Η εταιρεία άρχισε τώρα να παραδίδει το νέο «φορτηγό πολυτελείας» EL8 στην Ευρώπη. Το SUV είναι διαθέσιμο για παραγγελία εδώ και τρεις μήνες και κοστίζει από 82.900 ευρώ και πάνω – συν την ενοικίαση μπαταρίας. Οι φωτογραφίες δημοσίων σχέσεων δείχνουν την παράδοση των πρώτων οχημάτων στην Ευρώπη σε πελάτες στη Γερμανία και την Ολλανδία.

Στην Κίνα, η νέα υπο-μάρκα Onvo της Nio γιορτάζει τώρα το ντεμπούτο της στην αγορά. Το πρώτο μοντέλο, το L60, παρουσιάστηκε τον Μάιο, και είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις 28 Σεπτεμβρίου. Η Onvo τοποθετείται ως μια μάρκα φιλική προς την οικογένεια – και το L60 προορίζεται να είναι σοβαρός ανταγωνιστής του μοντέλου Y της Tesla.

Η έκδοση με έναν κινητήρα, με κίνηση στους πίσω τροχούς έχει μέγιστη ισχύ κινητήρα 240 kW και μέγιστη ροπή 305 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Η έκδοση με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση έχει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 340 kW και μέγιστη ροπή 440 Nm και μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Το Onvo L60 διαθέτει αρχιτεκτονική 900 volt. Το βασικό συγκρότημα μπαταριών προσφέρει χωρητικότητα 60 kWh και επιτρέπει αυτονομία κατά CLTC 555 χιλιομέτρων. Το συγκρότημα μπαταριών μεγάλης εμβέλειας έχει χωρητικότητα 85 kWh και αυτονομία κατά CLTC 730 χιλιομέτρων.

Το Onvo L60 ξεκινά στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας με μια τιμή από 206.900 γιουάν (περίπου 26.000 ευρώ). Το Tesla Model Y είναι προς το παρόν διαθέσιμο εκεί από 249.900 γιουάν (περίπου 32.000 ευρώ). Εναλλακτικά, το Onvo L60 μπορεί να αγοραστεί και χωρίς τη μπαταρία για τιμές που ξεκινούν από 149.900 γιουάν (περίπου 19.000 ευρώ).

Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, μπορεί να ενοικιαστεί από 599 γιουάν (περίπου 75 ευρώ) το μήνα.

Η Nio ελπίζει να παραδώσει τις πρώτες 20.000 μονάδες του αυτοκινήτου φέτος. Στο μέλλον προγραμματίζεται η παραγωγή 20.000 οχημάτων το μήνα.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra