fbpx

Γενιδούνιας: ” Τον πιο καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο αντεργατικός νόμος Χατζηδάκη”

0

Τον πιο καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο αντιεργατικός νόμος Χατζηδάκη ώστε η Δικαιοσύνη να κηρύσσει παράνομες και καταχρηστικές απεργίες που διεκδικούσαν βελτίωση της δημόσιας ασφάλειας και όχι μισθολογικές ή άλλες βελτιώσεις, περιέγραψε μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδούνιας.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Γενιδούνιας, το σωματείο των μηχανοδηγών ξεκίνησε να «φωνάζει» για τον κίνδυνο σοβαρού δυστυχήματος ήδη από το 2019-2020, καθώς «παράλληλα βλέπαμε ότι μειωνόταν και το προσωπικό στον διαχειριστή υποδομής, στον ΟΣΕ. Προσλάμβαναν μηχανοδηγούς, αλλά μειωνόταν το προσωπικό στην υποδομή, οι σταθμάρχες, οι κλειδούχοι, κτλ. Και ενώ εμείς αυστηροποιούσαμε τις δικλίδες (λιγότερες ώρες εργασίας, δύο μηχανοδηγοί στις μεγάλες ταχύτητες, κτλ.) βλέπαμε ότι δεν προχωρούν τα έργα. Και στην πορεία έχουμε και “μικροσυμβάντα”», είπε ο κ. Γενιδούνιας. Στα εξώδικα και τις απεργίες που έγιναν δεν τέθηκαν θέματα μισθολογικών αυξήσεων, μόνο θέματα ασφαλείας και ο κίνδυνος σοβαρού δυστυχήματος. «Δεν μας κάλεσαν ποτέ, όλα αυτά τα χρόνια», όπως τόνισε ο ίδιος.

Υπογράμμισε ότι οι δικαστές που έκριναν τέτοιες κινητοποιήσεις «παράνομες και καταχρηστικές» είναι σαφές ότι είχαν διαβάσει τα αιτήματα του σωματείου και τους κινδύνους για τους οποίους προειδοποιούσαν. «Προφανώς βλέπουν οι δικαστές, εγώ δεν θα κρίνω τις αποφάσεις αυτές … σε αυτές τις υποθέσεις ο δικαστής κοιτάζει τα τυπικά. Έρχεται ο εργοδότης, αξιοποιεί το νομοθετικό πλαίσιο που έχει ψηφιστεί υπέρ του 100%. Γιατί εκεί που πας να διεκδικήσεις, μπαίνεις στο γήπεδο και ο άλλος κερδίζει 15-0. Κι εσύ προσπαθείς να δεις αν μπορείς κάπου να ξεφύγεις», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Από το υπουργείο «δεν μας κάλεσαν ποτέ … η διοίκηση του ΟΣΕ μας έστειλε και εξώδικο που μας είπε ότι είμαστε ψεύτες, ότι διαδίδουμε συκοφαντίες, ότι εξυπηρετούμε σκοπιμότητες», προσέθεσε.

«Οι μηχανοδηγοί, όπου βλέπαμε παραβίαση των κανονισμών, καταγγέλλαμε … όπου η ταχύτητα είναι πάνω από 120 χλμ./ώρα, με νόμο του 2018 οι μηχανοδηγοί πρέπει να είναι δύο», διευκρίνισε εξάλλου ο ίδιος.

Ο ίδιος ανέφερε ότι μέχρι σήμερα κανείς από την κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν έχει επικοινωνήσει με το σωματείο των μηχανοδηγών για να αντλήσει τεχνογνωσία και να ζητήσει προτάσεις για την άμεση βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας στους σιδηρόδρομους.

Σημειώνεται ότι το 2020 υπογράφηκε σύμβαση του Δημοσίου με την Hellenic Train για επενδύσεις 750 εκατ. ευρώ από την εταιρεία με προϋπόθεση ότι στο τέλος του 2021 θα ήταν έτοιμο το σύστημα ασφαλείας. Η απουσία του μείωσε την υποχρέωση της εταιρείας σχεδόν στο 1/10 των επενδύσεων, στα 75,5 εκατ. ευρώ.

Εδώ βλέπουμε ότι σιγά σιγά δικαιώνεται ο κόσμος που κατηγορεί τον Μητσοτάκη ως σταθμάρχη. Αυτός και η κυβέρνηση του, είναι η ηθικοί αυτουργοί της τραγωδίας που εξελίσσεται από το βράδυ της προηγούμενης Τρίτης. Οι αντεργατικοί νόμοι του κ. Χατζηδάκη έχουν αποκλείσει την φωνή των εργαζομένων με αποτέλεσμα να κωφεύει η κυβέρνηση αλλά και οι εταιρείες στις εκκλήσεις των υπαλλήλων τους για βελτίωση της ποιότητας της εργασίας τους.

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra