fbpx

H Coca Cola δεν πάει με όλα…

0

Τα αποτελέσματα του 2011 ήρθαν να αμφισβητήσουν για πρώτη φορά το σλόγκαν της 3Ε ότι ‘η Coca Cola πάει με όλα’ αποδεινύοντας πως η στρατηγική της εταιρείας δεν πάει καθόλου με την κρίση. Και ως γνωστόν ενός κακού μύρια έπονται… Τα αποτελέσματα του 2011 ήρθαν να αμφισβητήσουν για πρώτη φορά το σλόγκαν της 3Ε ότι ‘η Coca Cola πάει με όλα’ αποδεινύοντας πως η στρατηγική της εταιρείας δεν πάει καθόλου με την κρίση. Και ως γνωστόν ενός κακού μύρια έπονται…

Η κατανάλωση του γνωστού αναψυκτικού αποτελούσε επί χρόνια την αγαπημένη κακή συνήθεια πολλών Ελλήνων, ωστόσο η αδιαλλαξία της εταιρείας στην τιμολογιακή της πολιτική, σε συνδυασμό με τη φοροκαταιγίδα που οδήγησε στα ύψη τον ΦΠΑ, ήρθε να διαταράξει μία σχέση ετών όπως αποδεικνύει και η πτώση κατά 28% των πωλήσεων της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Η εμμονή της διοίκησης της εισηγμένης να συνεχίσει να εμπορεύται την πιο ακριβή Coca Cola σε ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη φαίνεται να αντιβαίνει σε κάθε επιχειρηματική λογική και προκαλεί ερωτηματικά. Τέτοια ερωτηματικά μάλλον γεννήθηκαν και στην επιτροπή ανταγωνισμού, η οποία αποφάσισε να παρέμβει αυτεπάγγελτα και να ελέγξει τις δραστηριότητες της 3Ε σε ότι αφορά την πώληση αναψυκτικών, χυμών αλλά και ανθρακούχων μη αλκοολούχων ποτών.

Άνθρωποί που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις λένε πως στην κινητοποίηση των ελληνικών αρχών σημαντικό ρόλο έπαιξε έρευνα που διενεργεί η αντίστοιχη σερβική αρχή στη θυγατρική της 3Ε ψάχνοντας να δει αν η εταιρεία κάνει κατάχρηση δεσποζουσας θέσης.

Όπως εξηγούν οι ίδιοι άνθρωποι στην fmvoice.gr εάν όντως η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού διερευνά ένα τέτοιο ενδεχόμενο και εφόσον οι υποψίες αυτές επιβεβαιωθούν, τότε η πολιτική που ακολουθεί η εισηγμένη στην Ελλάδα θα είναι σε κάποιο βαθμό εξηγήσιμη.

Αν αναρρωτιέστε γιατί σε κάποιο βαθμό και όχι απόλυτα, η απάντηση είναι απλή. Γιατί όσο δεσπόζουσα κι αν είναι η θέση μιας εταιρείας στην αγορά, το μπαράζ κοινωνικά μη υπεύθυνων ενεργειών της διοίκησης της (ξεκινώντας από την τιμολογιακή πολιτική και φτάνοντας μέχρι το κλείσιμο των εν Ελλάδι εργοστασίων της εταιρείας προκειμένου να δημιουργηθούν άλλα στο εξωτερικό) μπορεί κάλλιστα να μετασχηματίσει την απλή διατάραξη των σχέσεων εμπιστοσύνης εταιρείας-καταναλωτή που αποτυπώνεται στην πτώση των πωλήσεων του 2011 σε πλήρη ρήξη με μόνιμα χαρακτηριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra