fbpx

Η Stellantis επεκτείνει σημαντικά την παραγωγή επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου

0

Μέχρι στιγμής, η Stellantis έχει προσφέρει συστήματα κίνησης υδρογόνου για τα μεσαίου και μεγάλα φορτηγά της, τα οποία κατασκευάζει στα εργοστάσια στο Hordain της Γαλλίας και στο Gliwice της Πολωνίας. Η παραγωγή αυτών των εκδόσεων των συστημάτων με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου ξεκίνησε στις αρχές του έτους. Αλλά αυτά τα μοντέλα δεν είναι το τέλος της ιστορίας, όπως ανακοίνωσε ο Jean-Michel Billig, επικεφαλής του προγράμματος υδρογόνου του Ομίλου, στη γερμανική εφημερίδα Welt am Sonntag.
«Φέτος, ξεκινάμε την παραγωγή μεγαλύτερων οχημάτων στην Πολωνία και η ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική θα ακολουθήσει γρήγορα – ειδικά για την έκδοση υδρογόνου του μεγάλου Ram 5500», δήλωσε ο Billig. Η νέα έκδοση του φορτηγού Ram 5500 θα κατασκευάζεται στο Μεξικό. Το Ram 5500 είναι μια έκδοση μήκους άνω των επτά μέτρων του γνωστού μοντέλου pickup, εξοπλισμένη με διπλά ελαστικά στον πίσω άξονα για αύξηση του ωφέλιμου φορτίου. Ωστόσο, η Stellantis δεν έχει δώσει ακόμη δεδομένα απόδοσης ή αυτονομίας για το μοντέλο.
Αντίθετα, ο επικεφαλής του προγράμματος υδρογόνου σχολίασε τις προβλέψεις της αγοράς για οχήματα κυψελών καυσίμου. «Την επόμενη δεκαετία, αναμένουμε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς για αυτήν την τεχνολογία, το οποίο θα μπορούσε να είναι έως και 40 τοις εκατό για τα επαγγελματικά οχήματα», δήλωσε ο Billig. Ο Όμιλος βλέπει τις μπαταρίες και τις κυψέλες καυσίμου ως τεχνολογίες που αλληλοσυμπληρώνονται. Θα υπάρχει ζήτηση και για τα δύο, και καλύπτουν διαφορετικές εφαρμογές.
Ωστόσο, η ζήτηση πρέπει να αναπτυχθεί πολύ γρήγορα ώστε οι εγκαταστάσεις παραγωγής της Stellantis να πλησιάσουν ακόμη και τις 100.000 μονάδες που ανακοινώθηκαν ετησίως. Στη συνέντευξη στη γερμανική εφημερίδα, ο Billig δήλωσε επίσης ότι η Stellantis πούλησε μόλις 350 μονάδες από την έναρξη των παραγγελιών για μεσαίου μεγέθους επαγγελματικά οχήματα με κίνηση κυψελών καυσίμου στα τέλη του 2022.
Η τρέχουσα σειρά FCEV (Fuel Cell Electric Vehicles) αποτελείται από τέσσερα (τεχνικά πανομοιότυπα) μοντέλα σε δύο μεγέθη. Τα μεσαίου μεγέθους βαν της κατηγορίας των πέντε μέτρων διατίθενται από τις Citroën ë-Jumpy, Fiat Professional E-Scudo, Opel/Vauxhall Vivaro και Peugeot E-Expert. Οι εκδόσεις υδρογόνου αναμένεται να έχουν αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα (έκδοση BEV περίπου 350 χιλιόμετρα), αλλά προσφέρουν σημαντικά μικρότερους χρόνους ανεφοδιασμού. Τα μεγάλα βαν της κατηγορίας Sprinter είναι τα Citroën ë-Jumper, Fiat Professional E-Ducato, Opel/Vauxhall Movano και Peugeot E-Boxer. Η Stellantis υπόσχεται αυτονομία έως και 500 χιλιόμετρα, ενώ η έκδοση με μπαταρία έχει αυτονομία γύρω στα 400 χιλιόμετρα.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra