Jumbo: «Βουτιά» στις πωλήσεις και τον Μάρτιο
Εξακολούθησε η καθοδική πορεία της εισηγμένης τον περασμένο Μάρτιο, με τα φυσικά σημεία πώλησης να παραμένουν κλειστά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας τον Μάρτιο του 2021 εμφάνισαν μείωση κατά 31%, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.
Ωστόσο, οι πωλήσεις του ομίλου, τον Μάρτιο 2021, κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +24% σε σχέση σε τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -11%, από -19% κατά το πρώτο δίμηνο 2021.
Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις εκτός Ελλάδος σημειώνουν χαρακτηριστική αύξηση: Στην Κύπρο, με τα καταστήματα ανοιχτά, οι πωλήσεις να είναι υπερδιπλάσιες, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020, ενώ επίσης στη Βουλγαρία, όπου λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +47% περίπου κατά τον Μάρτιο 2021.
Τέλος, στη Ρουμανία, όπου λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo, σημειώθηκαν διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020