Καναδάς: Δεύτερο περιστατικό θρόμβωσης μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca

0 1

Οι υγειονομικές αρχές του Καναδά ανακοίνωσαν χθες ότι εντόπισαν τη δεύτερη περίπτωση εμφάνισης σπάνιας θρόμβωσης στο αίμα και χαμηλών αιμοπεταλίων μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca για τον νέο κορονοϊό, τη χρήση του οποίου πάντως εξακολουθούν να συνιστούν.

Πρόκειται για πρόσωπο που ζει στην επαρχία Αλμπέρτα (δυτικά) και έλαβε το εμβόλιο της AstraZeneca που παράγεται από το Serum Institute of India, διευκρίνισαν, συμπληρώνοντας οτι στο πρόσωπο αυτό «χορηγήθηκε θεραπεία και αναρρώνει». Η πρώτη περίπτωση ανακοινώθηκε την Τρίτη· επρόκειτο για μια κάτοικο Κεμπέκ, που έχει λάβει το ίδιο εμβόλιο.

Οι σχηματισμοί θρόμβων στο αίμα μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca «παραμένουν πολύ σπάνιοι» και οι αρχές του Καναδά «συνεχίζουν να θεωρούν ότι τα πλεονεκτήματα των εμβολίων (…) για την προστασία έναντι της COVID-19 ξεπερνούν τους δυνητικούς κινδύνους», σημείωσαν.

Ωστόσο θα συνεχίσουν «να παρακολουθούν στενά τη χρήση όλων των εμβολίων (…) και να αξιολογούν κάθε νέο πρόβλημα ασφάλειας» που εγείρει η αξιοποίησή τους, πρόσθεσαν.

Στα τέλη του Μαρτίου, η εθνική συμβουλευτική επιτροπή ανοσοποίησης είχε συστήσει στις επαρχίες να αναστείλουν την χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca στους πολίτες κάτω των 55 ετών, ωσότου να αξιολογηθεί ο κίνδυνος.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More