Κλουκίνας – Λάππας: «Χαμηλή ορατότητα» – Έμφαση στο e-shop
Τις δυνατότητες του e-shop της αποδεικνύεται πως εκτίμησε ακόμα περισσότερο η εισηγμένη κατά τη διάρκεια της καραντίνας, την ώρα που μιλά για «χαμηλή ορατότητα» για το υπόλοιπο του 2020 λόγω των επιπτώσεων του κορονοϊού.
Γράφει ο: Νώντας Ψαρράς
Σύμφωνα με πηγές από την εταιρία, το ηλεκτρονικό της κατάστημα, παρότι καθυστέρησε σχετικά με άλλα να μπει σε λειτουργία, είχε σημειώσει άνοδο, η οποία μάλιστα διπλασιάστηκε τους τελευταίους μήνες.
Είναι, δε, χαρακτηριστικό ότι παρότι άνοιξαν τα φυσικά καταστήματα, το e-shop εξακολουθεί να σημειώνει πολύ καλούς τζίρους.
Το παράδειγμα του e-shop στην Ελλάδα αναμένεται να ακολουθηθεί στη Ρουμανία, όπου ήδη η εισηγμένη διαθέτει 6 καταστήματα, ενώ σχεδιάζεται να υπάρξει επέκταση του δικτύου στη Σερβία.
Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία κουβέντα, τουλάχιστον προς το παρόν, για το ζήτημα της Βουλγαρίας, εκεί όπου τον περασμένο Ιανουάριο διακόπηκε η λειτουργία κεντρικότατου καταστήματος της αλυσίδας λόγω… μεγάλης ανόδου του μισθώματος.