Κωτσόβολος: Οι online πωλήσεις «έσωσαν» το α’ εξάμηνο του 2020
Σε μεγάλα ύψη ανέβηκαν οι online πωλήσεις του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, εν μέσω πανδημίας, ‘’σώζοντας’’ την παρτίδα, όταν, ωστόσο, το δεύτερο lockdown που διανύουμε σημείωσε πτώση κατά 12%.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το κομμάτι των online αγορών στις συνολικές πωλήσεις της Κωτσόβολος διπλασιάστηκε σε σύγκριση με το 2019, αγγίζοντας το 8%, όταν την αντίστοιχη περίοδο της χρήσης 2019/2020 κυμαινόταν στο 5%, ενώ συνολικά οι online πωλήσεις της εταιρίας προσέγγισαν το 84%.
Αξίζει να σημειωθεί πως για το οικονομικό έτος 2019-2020, ο κύκλος εργασιών της Kωτσόβολος έκλεισε στα 538 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 26,2 εκατ. ευρώ.