Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής: Οι… ευνοημένοι του κορονοϊού
Ήταν δεκάδες, όλο τον προηγούμενο καιρό, οι έρευνες για τους ευνοημένους του κορονοιού, τους ιδιοκτήτες μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Στους κερδισμένους, όμως, του lockdown φαίνεται πως ανήκουν και τα καταστήματα της γειτονιάς, τα μικρά μίνι μάρκετ, των οποίων ο τίζρος επίσης αυξήθηκε αρκετά κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Nielsen, ο τζίρος των μικρών μαγαζιών λιανικής από τις αρχές του έτους έως τις 17 Μαΐου ενισχύθηκε κατά 7,6%, φτάνοντας τα 525,86 εκατ. ευρώ.
Λόγοι όπως η εγγύτητα, ειδικά μετά τον περιορισμό των μετακινήσεων, τα ευέλικτο ωράριο, αλλά και το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν γρήγορα στις συνθήκες, δεχόμενα και τηλεφωνικές παραγγελιές και πραγματοποιώντας κατ’ οίκον παραδόσεις, βρίσκονται πίσω από τις θετικές επιδόσεις της κατηγορίας αυτής.