Μητσοτάκης: Τελειώνει το… λιβάνι στα ΜΜΕ
Το τελευταίο μήνυμα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τα μέτρα στήριξης της οικονομίας, των επιχειρήσεων, των εργαζομένων και του τουρισμού απογοήτευσε ακόμη και τους οπαδούς του.
Η απογοήτευση ήταν τέτοια, που ακόμη και “συστημικά” ΜΜΕ άρχισαν να “κλονίζεται” η εμπιστοσύνη στον ηγέτη που “λιβάνιζαν” νυχθυμερόν μέχρι πρότινος.
Τα ρεπορτάζ σε εκπομπές και δελτία ειδήσεων άρχισαν να καταγράφουν έστω και με προσεχτικό τρόπο για μην θιχτεί το Μαξίμου την ανησυχία της κοινωνίας και της πραγματικής οικονομίας για τα μελλούμενα, καθώς η κυβέρνηση μπορεί να πήρε “λίαν καλώς” στο μέτωπο της υγειονομικής κρίσης, στην αντιμετώπιση ωστόσο των συνεπειών της πανδημίας με βάση τις πρώτες ανακοινώσεις μέτρων παίρνει κάτω από τη βάση.
Οι αντιδράσεις απέναντι στην κυβέρνηση είναι τέτοιες που κανένα Μέσο δεν μπορεί να τις “κουκουλώσει” πια, παρά τα δεκάδες εκατομμύρια που δόθηκαν από τη κυβέρνηση στο πλαίσιο της καμπάνιας ‘Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”. Και τα πρώτα ρήγματα στο αφήγημα της κυβέρνησης είναι πλέον ορατά και μέσα από τις κάμερες των “συστημικών” ΜΜΕ, αλλά και την αρθρογραφία επώνυμων δημοσιογράφων στις φιλοκυβερνητικές εφημερίδες.
Βέβαια το προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη παραμένει στο απυρόβλητο καθώς το μάρμαρο πληρώνουν κατά περίπτωση οι αρμόδιοι υπουργοί, οι οποίος κάθονται πάνω σε αναμμένα κάρβουνα ενόψει μάλιστα ανασχηματισμού της κυβέρνησης.
Προφανώς η κυβέρνηση και προσωπικά ο Κυρ. Μητσοτάκης διατηρούν την “δεδηλωμένη” και στη βουλή των ΜΜΕ ωστόσο μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, εξαιτίας και των social media, η κριτική, οι μομφές και η δυσπιστία αυξάνεται. Και ίσως είναι θέμα χρόνου η ανατροπή των πολιτικών δεδομένων και συσχετισμών και στον μιντιακό κόσμο.