Παπουτσάνης: «Μάτωσε» το πρώτο τρίμηνο
Η αρνητική πρόβλεψη της αγοράς λόγω κορονοϊού στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της Παπουτσάνης τελικά επαληθεύτηκε, καθώς, σύμφωνα με την εταιρία οι πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά μειώθηκαν κατά 30% τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο.
Γράφει ο: Νώντας Ψαρράς
Μάλιστα, σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, καθώς τα ξενοδοχεία δεν προχώρησαν σε αγορές ξενοδοχειακών προϊόντων για την περίοδο του Πάσχα, η μείωση στην εγχώρια αγορά ήταν έντονη για την εταιρία, αγγίζοντας ακόμα και το 53%.
Μικρότερες, αλλά αξιοσημείωτες, ήταν και οι απώλειες στα ξενοδοχειακά προϊόντα της εισηγμένης που εξάγονται σε χώρες του εξωτερικού: Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, δεδομένου ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.