fbpx

Πώς θα «χτίσετε» αναγνωρισιμότητα στην Κίνα

0

Η είσοδος στην κινεζική αγορά και η αύξηση των πωλήσεων για μια δυτική εταιρεία, προϋποθέτει μεταξύ άλλων και “χτίσιμο” αναγνωρισιμότητας. Το branding αποτελεί όχι πολυτέλεια, αλλά προϋπόθεση για την επιβίωση στον ισχυρό ανταγωνισμό που έχει ως στόχο να κερδίσει την επιλογή του Κινέζου καταναλωτή.

Το ευχάριστο νέο είναι ότι το awareness στην Κίνα “χτίζεται” με μικρό budget, ακόμα και από μια μεσαίου μεγέθους επιχείρηση. Τη λύση δίνουν τα κινεζικά κοινωνικά δίκτυα όπως το WeChat και το Weibo. Με άλλα λόγια, τα κοινωνικά δίκτυα είναι το καλύτερο… μέρος για να ξεκινήσει μια επιχείρηση με μέτριο προϋπολογισμό, τη δραστηριοποίηση της στην Κίνα.

Τα κοινωνικά δίκτυα δεν θα δημιουργήσουν μόνο άμεσες πωλήσεις (είναι ένας διαδεδομένος τρόπος αγορών), αλλά θα βοηθήσουν την επιχείρηση να δημιουργήσει ηλεκτρονική φήμη και να αναδείξει την επωνυμία της στην κινεζική αγορά.

Δύο από τα πιο ισχυρά κοινωνικά δίκτυα με μεγάλες δυνατότητες προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, είναι το WeChat και το Weibo.

Το WeChat είναι η πιο δημοφιλής υπερ-εφαρμογή στην Κίνα! Είναι η εφαρμογή που δεν λείπει από κανένα κινητό τηλέφωνο, σε όλη την επικράτεια της χώρας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που οι ενεργοί χρήστες της συγκεκριμένης εφαρμογής μηνιαίως ανέρχονται σε 1,26 δισεκατομμύρια πολίτες! Το WeChat επιτρέπει στις εταιρείες να ανοίγουν λογαριασμούς και να μοιράζονται φωτογραφίες, video, προσφορές και πολλά ακόμη.

Ιδιαίτερα διαδεδομένα, ωστόσο, είναι τα “μίνι προγράμματα” του WeChat, όπου οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα εντός της πλατφόρμας και να πουλάνε προϊόντα, αποδεχόμενες πληρωμές χρησιμοποιώντας ένα από τα πιο διαδεδομένα συστήματα πληρωμών στην Κίνα, το WeChat Pay.

Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Bulgari στο WeChat. Οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν και να δουν τα προΪόντα της εταιρείας, να επιλέξουν, να συγκρίνουν και να προχωρήσουν σε αγορές.

Πρόσφατα, το Wechat παρουσίασε το WeChat Channels, το οποίο είναι μια μίνι-εφαρμογή για σύντομα βίντεο μέσα στο WeChat, που επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν σύντομα σε διάρκεια βίντεο, όπως ακριβώς στο Tik Tok.

Το Weibo τώρα, είναι ένας επίσης πολύ δημοφιλής κινεζικός ιστότοπος που δίνει τη δυνατότητα και για microblogging. Έκανε την εμφάνιση του το 2009 από την Sina Corporation και από τότε έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που θυμίζει λίγο το δυτικό Twitter.

Το Weibo επιτρέπει στις εταιρείες – χρήστες να δημοσιεύουν κείμενα και εικόνες, να κάνουν ζωντανές παρουσιάσεις, να αναρτούν video και να ενθέτουν υπερσυνδέσεις που να οδηγούν στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, όπως το JD ή το Tmall Global, προκειμένου να ολοκληρώσουν πωλήσεις προϊόντων. Το Weibo θεωρείται ως μία από τις πλέον αποτελεσματικές πλατφόρμα για τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και τον πολιτικό λόγο στην Κίνα. Έχει μια τεράστια βάση χρηστών, επιτρέποντας στους επιχειρηματίες να προσεγγίζουν τα “κοινά στόχους” που επιθυμούν, οικοδομώντας την εικόνα τους.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra