Πτώση δικτύου Vodafone: «Μπράβο» στη ΓΓΤΤ, αλλά να πέσει και καμία… καμπάνα
Δεν έχει κοπάσει ακόμα ο απόηχος από την πτώση του δικτύου της Vodafone το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, με τους αρμόδιους φορείς μεν να ζητούν εξηγήσεις, αλλά να μην επιβάλουν και τις… καμπάνες που χρειάζονται σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις που επηρεάζεται όλη η χώρα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι χθες η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων απέστειλε αίτημα με το οποίο ζητούσε… εξηγήσεις από την εταιρία για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε: Ένα πρόβλημα το οποίο, ανάλογα με την περιοχή, κράτησε έως και 5 ώρες.
Μήπως όμως αυτές οι εξηγήσεις θα έπρεπε να γίνουν κάτι πιο χειροπιαστό; Και να μην μείνουν οι αρμόδιοι φορείς για μια ακόμα φορά στα λόγια που δυστυχώς δεν δικαιώνουν σε κανέναν βαθμό τους χιλιάδες συνδρομητές που έσπασαν τα τηλέφωνα και κατέκλυσαν τα Social media, καθώς έμειναν χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας ή δεν μπορούσα να εργαστούν.
Πέντε ώρες δηλαδή χιλιάδες άνθρωποι σε όλη τη χώρα έμειναν χωρίς τηλέφωνο, χωρίς διαδίκτυο σε μια περίοδο που και τα δύο είναι απαραίτητα λόγω εκτεταμένης τηλεργασίας.
Η δε Vodafone; Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, προς το παρόν και μέχρι τη στιγμή που γράφτηκαν αυτές οι γραμμές, παρέμεινε… άφαντη, χωρίς καμία – επίσημη – ανακοίνωση, πέρα από αυτήν που δημοσίευσε στα Social media περί… βλάβης στις οπτικές ίνες, χωρίς να δώσει κανέναν λογαριασμό, σε χιλιάδες πελάτες της που κάθε μήνα… χρυσοπληρώνουν τις υπηρεσίες της.
Aξίζει, δε, να σημειωθεί ότι αφ’ ενός δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτή η εκτεταμένη πτώση δικτύου της εταιρίας και αφ’ ετέρου η συμπεριφορά σε αυτή την κατάσταση κρίσης εκ νέου δεν τη τιμά σε καμία περίπτωση, δεδομένου ότι, σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί κατά καιρούς, υπολογίζει σε μεγάλο βαθμό την εξυπηρέτηση πελατών, ενώ παλαιότερα έχει βραβευθεί γι’ αυτή σε πολλές εκδηλώσεις.