“Turkagean”: Καλά κρατεί η καμπάνια, παρά τις πατριωτικές κορώνες του Άδωνη
Ο φράχτης στον Έβρο με αφορμή το μεταναστευτικό ζήτημα αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία της ακροδεξιάς δήθεν πατριωτικής προεκλογικής στρατηγικής της ΝΔ στο δρόμο προς τις κάλπες, ωστόσο εδώ και μήνες αγνοείται το πόρισμα της ΕΔΕ που διατάχθηκε από τον Υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη για το μείζον θέμα του “Turkagean”.
Στις 30 Ιουνίου 2022 σε δηλώσεις του (ΕΡΑ-Πρώτο Πρόγραμμα) ο υπουργός Ανάπτυξης είχε αναφέρει μεταξύ άλλων “Το θέμα του «Turkaegean» είναι πολύ πιο μπλεγμένο θέμα και δεν θα ήθελα εύκολα να τοποθετηθώ γιατί έχω διατάξει και μια ΕΔΕ και σέβομαι τις διαδικασίες τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις ενδεχόμενες ευθύνες του Υπ. Ανάπτυξης” και διαβεβαίωνε ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στις απαραίτητες νομικές ενέργειες που δικαιούται προκειμένου να καταργηθεί η κατοχύρωση.
Τόνισε μάλιστα ότι πρόκειται για ένα εμπορικό ζήτημα και δεν δημιουργεί κανένα ζήτημα εθνικής κυριαρχίας, σημειώνοντας ότι επί 25 χρόνια η Τουρκία διαφημίζει με καταχωρήσεις στον τουρκικό και διεθνή τύπο το τουρκικό Αιγαίο. “Το ξεκαθαρίζω και θα κάνω τα πάντα για να το αποτρέψω” είχε δηλώσει ο κ. Γεωργιάδης
Παρ΄όλα αυτά 10 μήνες μετά όπως φαίνεται από την ολοσέλιδη διαφήμιση στους Νew Υork Τimes (ΝΥΤ), αποδεικνύεται ότι η…πατριωτική κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα και η νέα τουρκική καμπάνια για τον τουρισμό στη γειτονική χώρα με το σλόγκαν “Turkagean – Coast of Hapiness” προωθείται κανονικά με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στον διεθνή Τύπο.