Sephora Ελλάδος: «Τρέχει» με 10,1% ανάπτυξη το πρώτο τετράμηνο του 2019
Ενισχυμένος κατά 5,2% παρουσιάζεται για το 2018 ο τζίρος της Sephora Ελλάδος, διαμορφωμένος στα 50,3% εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 47,8% του 2017, ενώ για το πρώτο τετράμηνο του 2019 η ανάπτυξη της εταιρίας καλλυντικών είναι 10,1%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε από 40,96% σε 42,16% το 2018, με τα μικτά κέρδη να διαμορφώνονται στα 21,2 εκατ. ευρώ έναντι 19,59 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, το καθαρό αποτέλεσμα παρέμεινε αρνητικό στα 906.718 ευρώ από 1,38 εκατ. ευρώ το 2017.
Σημειώνεται ότι η εταιρία διαθέτει πλέον 34 καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα και θυγατρική στην Κύπρο, καθώς το προηγούμενο έτος προχώρησε στην αναστολή της λειτουργίας ενός υποκατάστηματος.