Smartphone: Κομμάτι της ταυτότητάς μας
Στην ίδια έρευνα, το 68% των ερωτώμενων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας, αλλά μέρος της μόδας/ταυτότητάς τους.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς το πιο πρόσφατο μοντέλο της υπάρχουσας επωνυμίας τους, αλλά αυτό που τους «εκφράζει». Πάντως, η επιθυμία να έχουν την πιο πρόσφατη και σύγχρονη συσκευή δεν έχει αλλάξει, με το 15% των χρηστών να έχουν το τηλέφωνό τους λιγότερο από 6 μήνες και σχεδόν τους μισούς (49%) να έχουν τη συσκευή τους για λιγότερο από ένα χρόνο.
Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι σε ποσοστό 77% είναι «πολύ ικανοποιημένοι» με τα τηλέφωνά τους.