fbpx

Smartphone: Κομμάτι της ταυτότητάς μας

0

Στην ίδια έρευνα, το 68% των ερωτώμενων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας, αλλά μέρος της μόδας/ταυτότητάς τους.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς το πιο πρόσφατο μοντέλο της υπάρχουσας επωνυμίας τους, αλλά αυτό που τους «εκφράζει». Πάντως, η επιθυμία να έχουν την πιο πρόσφατη και σύγχρονη συσκευή δεν έχει αλλάξει, με το 15% των χρηστών να έχουν το τηλέφωνό τους λιγότερο από 6 μήνες και σχεδόν τους μισούς (49%) να έχουν τη συσκευή τους για λιγότερο από ένα χρόνο.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι σε ποσοστό 77% είναι «πολύ ικανοποιημένοι» με τα τηλέφωνά τους.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra