fbpx

Smartphone: Κομμάτι της ταυτότητάς μας

0 105

Στην ίδια έρευνα, το 68% των ερωτώμενων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας, αλλά μέρος της μόδας/ταυτότητάς τους.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς το πιο πρόσφατο μοντέλο της υπάρχουσας επωνυμίας τους, αλλά αυτό που τους «εκφράζει». Πάντως, η επιθυμία να έχουν την πιο πρόσφατη και σύγχρονη συσκευή δεν έχει αλλάξει, με το 15% των χρηστών να έχουν το τηλέφωνό τους λιγότερο από 6 μήνες και σχεδόν τους μισούς (49%) να έχουν τη συσκευή τους για λιγότερο από ένα χρόνο.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι σε ποσοστό 77% είναι «πολύ ικανοποιημένοι» με τα τηλέφωνά τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More