Τα λεωφορεία, τα 400 εκατομμύρια και οι “σαρδέλες”
Εμείς που ξέρουμε την αγορά, ασχολούμαστε με το θέμα. Αφήνουμε σε κάποιους άλλους τις ξαναζεσταμένες κακόγουστες σούπες του αείμνηστου -κυριολεκτικώς- Ανδρέα Βγενόπουλου.
Τα όρνια, τα λαμόγια και τα τρωκτικά έχουν πέσει πάνω στον διαγωνισμό των νέων οχημάτων- λεωφορείων του ΟΣΥ. Τα 400 εκατομμύρια δεν είναι απλώς πολλά. Είναι… μυθικά.
Για αυτό εδώ και τόσα χρόνια ο διαγωνισμός ή μάλλον ορθότερα οι σχετικοί διαγωνισμοί δεν περπατάνε. Από την εποχή του Χρήστου Σπίρτζη έχει ξεκινήσει η ιστορία και ακόμα στην Αθήνα, την ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που θέλει και 10 εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο, κυκλοφορούν οι φυσαρμόνικες του πατέρα Μητσοτάκη. Με λεωφορεία του ΄92 πάμε στις δουλειές μας. Και πώς πάμε; Εν μέσω κορονοϊού σαν “σαρδέλες"”. Παστωμένοι ο ένας πάνω στον άλλο.
Και καλά τα συμφέροντα. Γιατί να νοιαστούν για την δημόσια υγεία; Οι Τσιόδρες της Επιτροπής, ο Πλεύρης, ο Μητσοτάκης και ο κρυπτόμενος για το θέμα αρμόδιος υπουργός που εξευτελίζει εντελώς το όνομα Καραμανλής, πότε θα ασχοληθούν;
Ποτέ, ε; Ο Πορτοσάλτε βλέπετε δεν μπαίνει με την πλέμπα στα μέσα συγκοινωνίας.